Lunsj

God lunsj

Anmeldt 17. juli 2019
RB844
Trondheim, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Ålborg
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Tok en tur opp. Masse steder å sitte og flott utsikt. Gratis. Enkelte tar med seg matpakke. Kult glass

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Christian C
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Her fikk vi en god opplevelse, god service og god mat og drikke. Herlig når det er 29 grader i skyggen og komme litt opp i høyden og få litt luft. Meget god utsikt over byen og god plass.

Dato for opplevelse: august 2019
2  Takk, steinhugoheske
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Her serveres det god mat i store porsjoner til en ok pris. I tillegg kan man velge om man ønsker å sitte ute på takterrassen eller inne.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, RB844
Anmeldt 10. juli 2019

Kjempegod mat, hyggelige ansatte og en fantastisk utsikt. Veldig deilig å sitte ute i finværet. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Marie K
Anmeldt 7. mars 2019

Virkelig verd et besøk skulle du være i Aalborg.
En intim og koselig cafe/restaurant!. Et trend sted.

Hvis du velger en kanne med te, får du samtidig en prøve på flere slag eksotisk te, slik at du kan velge den av dem du selv liker best.
De har også bla gode supper og salater m.m.

PS. Det var fullt da vi ankom, men det ble fort et ledig bord.

Dato for opplevelse: februar 2019
1  Takk, Olav_10