Trip.com
eDreamsUSD 108
Agoda.comUSD 118
Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Lite og trangt. Halvtomme dusj/såpeflasker. Ikke holder for såpe i dusjen. Ofte tomt med pålegg og må stå i kø for å koke egg i matsalen. Hvis formålet er å kose seg en helg anbefales ikke dette hotellet.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Rune R
Zleep Aalborg, Andet på Zleep Hotel Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2020

Kære Feristene,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi beklager i havde en dårlig oplevelse med vores morgenmad. Har vi mange gæster kan det godt være lidt fyldt i morgenmadsbuffeten, og derfor anbefaler vi til vores gæster at fordele sig lidt, selvom vi godt er ved dette kan være svært.
Vores værelse er lidt mindre, da vi i stedet prioriterer en komfortable seng.
Vi håber i havde et godt ophold trods manglerne.

Anmeldt 19. juli 2019

Vi var to voksne og to barn (et barn på 1 år og et barn på 2,5 år). Babyseng kunne leies men fulgte ikke med rommet (heldigvis hadde vi med selv. Det var en køyeseng på rommet som de tenkte to åringen skulle sove i, uten skikkelig sengekant. Når vi tok inn reisesengen inn på rommet var det bare så vidt det var plass til denne (vi har en av de smaleste sengene).

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Veronica S

Kære Veronica S,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at havde et godt ophold på hotellet.
Vi beklager den manglende plads på rommet.

Anmeldt 15. juli 2019

Stilrent og moderne hotel. 10 min gange fra handlegaten. Fast og god seng. Moderne og stilrent interiør. Parkering mot betaling i Qpark annlegg rett bak hotellet. Betalte 80 dk for 1 døgn.
Vi bodde her 1 natt. Kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, AnetteLM

Kære AnetteLM,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at du fandt hotellet stilrent og moderne, med en god beliggenhed.
Vi er glade for at du synes om vores senge og at du havde et godt ophold.

Anmeldt 9. juli 2019

Vi er familie på tre - voksen og to barn - som bodde på Zleep i juni 2019. Hotellet fremstår som nytt, og har en sentral beliggenhet.

Rommene er veldig små, men er OK renholdt.

Problemer er at det er ingen aircondition og når det er varmt ute så er det ingen sirkulasjon av luft på rommet. I tillegg er familierommene vendt mot gaten hvor det er mye støy på natten, så du kan ikke ha vinduet åpent. Vi spurte om vi kunne få rom vendt mot andre siden, men fikk beskjed om at alle familierom er på samme side av bygget. Lite gjennomtenkt! Vi spurte om vi kunne bytte til to enkle rom, og fikk beskjed om at dette ikke lot seg gjøre selv om resepsjonisten bekreftet at hotellet ikke var fullt.

Frokosten bør man ikke kjøpe - dårlig utvalg, bord som ikke ble vasket, gulv som var full av gris og fraværende betjening.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, Caspar M L

Kære Casparml,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade at i fandt hotellet og dets placering god. Vi beklager at vi ikke har nogen aircondition på hotellet.
Vi er kede af at i havde en dårlig oplevelse med vores frokost, men vi håber i havde et godt ophold.

Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Fint og billig hotell med sentral beliggenhet. Gode rom og veldig god service fra de ansatte. Fikk byttet rom 00:30 på natten uten spørsmål pga rennende vann på badet som aldri sluttet. Grei størrelse på rom og god standard

Dato for oppholdet: april 2019
1  Takk, A9463LEkennethr

Kære A9463LEkennethr,
Mange tak for din feedback - vi sætter stor pris på denne.
Vi er glade for at du havde et godt ophold på hotellet.
Vi beklager problemer med rendende vand, men vi er glade for at det blev løst og at du fik et nyt værelse.