Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Tokk enn eveigehet å få hotellrom. Utrolig dårlig. Alle andre fikk hotellrom selv om vi hadde bestilt i forveien. Sengene var harde for de som liker det. En kundebehandler og kun det. Ikke bra her bør det være flere og bedre flyt.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Kristian L
Anmeldt 10. september 2017 via mobile enheter

Billig hotell. Veldig sentralt, men samtidig veldig rolig. Små rom med god renslighet. Skal ligne lugarer som de også gjør.Frokost veldig enkel, ikke varm mat. Veldig grei restaurant ved siden av. Greie senger.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, SigmundE
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Vært en kjempe dårlig hotell opplevelse! Vi bestilte hotell rom via hotelsclick.com der det man kan velge mellom ECONOMY ROOM (BUNK-BED) (1 BUNK BED), eller DOBBLE ECONOMY ROOM som vi forstod at det var et rom uten køyesenger og et rom som var med dobbelt seng som vi valgte siden vi er et par og vil sove ved siden av hverandre. Når vi ankom hotellet kl 3-4 på nattan (vi var veldig klare for å slappe av etter å ha kjørt i 13 timer fra Sveits) fikk vi et rom (som vi trudde vi hadde bestilt). Ved første øyekast så var altså IKKE dette rommet vi hadde bestilt igjennom hotelsclick.com, og vi gikk ned for å klage ang dette. Denne klagen ble altså da ikke tatt godt i mot og vi fikk beskjed om at vi måtte da klage til nettstedet som reklamerte for dette og si at dette var feil rom for dette hadde ikke hotellet noe med. Skal de da ikke hvertfall prøve å få fornøyde gjester? Etter veldig mye om å men så orker vi ikke å sta i resepsjonen å spekulere rundt dette så vi gikk opp for å sove. Vinduet sto på vid gap, luktet funky, fant mobildeksel på benken etter forrige hotellrom eier, kikket inn på toalettet der hånd såpen var tatt ut av forpakningen og blitt brukt samt urent toalett med merker etter en som har vært litt dårlig i magen. Vi hadde ikke fått et hotellrom som var rent. Vi gikk ned for å klagde igjen selvfølgelig. Ingen betaler for et hotellrom der det ikke er rent. Vi fikk ikke en gang et "beklager for dette". Han pøset på med et annet hotellrom der det også var køyeseng, som vi IKKE hadde bestilt. Pluss at vi måtte betale ekstra for å få det vi hadde bestilt (dobble economy rom). Vi hadde også bestilt hotellrom med frokost, men da vi første gang skulle ned til frokosten kl 09:30 da vi hadde en halvtime på oss til å spise, så var det ikke en gang brød der, utplukket pålegg, grønnsaker & tomt for juice. Vi måtte spørre personalet om de kunne fylle på mer brød. Dette er virkelig flaut for hotellet. Ja det er et billig hotell, men hvor mye kan de virkelig synke og ikke gjøre gjestene sine fornøyde? Etter denne hotell opplevelsen kommer vi aldri til å bestille hotellrom her igjen. Vi synes at aalborg er et veldig fint sted som vi kommer til å besøke mer, men ikke dette hotellet her.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 123maritaf
Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Et hotell som har som konsept at alt skal være så smått og kjipt som mulig, og gi gjestene minst mulig for pengene. Rommene er klaustrofobisk små og badet er på størrelsen med et skap. Frokosten var like enkel og uinspirert.
På grensen til spekulativt.
Ok beliggenhet da..

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Hans Jørgen M
Anmeldt 24. mai 2017

Ligger veldig sentralt i byen det er det possitive.Rommene var små og ingen kjøleskap/minibar.Dårlig rengjøring og et bad som du nesten ikke kunne dusje i fordi det var så lite.Du kunne sitte på wc og dusje samtidig. Frokost dårlig,lite pålegg og ingen egg eller varm mat.Styr unna.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Eva Steen K