“Service og mat i toppklasse! ”
Anmeldelse av Restaurant Menendez

Restaurant Menendez
Vurdert som nr. 15 av 274 Restauranter i Ålborg
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott lokale. Rent og pent. Herlig mottagelse. Full restaurant, men service var topp! Maten var bra råvarer, og nydelig presentert. Anbefales på det sterkeste.

Takk, TorillMyr

Anmeldt 3. juli 2020

Restaurante Menendez stod til forventningene! Moderne interiør med hint av latinsk atmosfære, svært god service og kokken forklarte selv hva vi fikk servert! Vi valgte en 6 retters meny og maten var sinnsykt god; en kulinarisk opplevelse fra Latin-Amerika Mangodrinken var også svært god, og toalettene var rene og tiltalende.

Takk, LinnCR82
Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

Vårt besøk på denne restauranten en lørdag kveld var en positiv opplevelse.
Vi kom i 19-tiden og kom hit uten å ha reservert og fikk plasser, men da vi dro 2 timer senere var det helt fullt.
Vi valgte 9-retteren, som da ble servert i fire omganger.
Betjeningen var hyggelig, og vi ble spurt underveis hvor fort vi ville ha neste servering.
Det hele var bra presentert og forklart. Et spennende og veldig velsmakende måltid.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, arjaneinbu
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Mor og tenåringsdatter bestemte seg for å prøve mexicansk på lørdagskvelden. Vi gikk for 9-retteren, og alkoholfri drikkepakke bestående av husets egenkomponerte og helt fantastiske juice/saft i 4 ulike varianter som passet utmerket til rettene. Nydelig mat, flotte smaksopplevelser, god atmosfære og svært kunnskapsrik og hyggelig betjening. Denne restauranten besøker vi gjerne igjen!
ANBEFALES!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Eva N
Anmeldt 25. juli 2019

Spiste "9 retter". ALT var godt. Iskald øl. Perfekt. Veldig hyggelige folk som jobbet der. Kunnskapsrike. God drink.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Alfolini

Reisende som så på Restaurant Menendez, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Menendez? Del dine erfaringer!