“Fredag og lørdag - to ulike opplevelser”
Anmeldelse av Restaurant Provence

Restaurant Provence
Vurdert som nr. 71 av 276 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Fransk, Dansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Var her fredag fantastisk service og det meste av mat svært god.
Lørdag gikk vi tilbake og maten var god men service var under middels. Så her kommer alt an på hvem som er på jobb og dagsformen deres.

Dato for besøk: september 2021
Takk, _slaugs2015

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service, men svært misfornøyd med at de serverer foie gras, da det er dårlig for dyrevelferden.

1  Takk, Guroreiten
Anmeldt 21. desember 2018

Super mat til en grei pris. Spiste biff og hummer, perfekt valg med en utmerket flaske husets rødvin til.

1  Takk, Terje A
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Etter å ha booket bord kom vi til utryddet bord, fikk ikke bestikk, etter å ha spurt tre ganger fikk vi vann men måtte til slutt gå til et annet bord for å hente glass.
Bestilte vinpakke men vin kom etter at mat var spist opp på dessert.
Så uprofesjonelt at vi til tider trodde det var skjult kamera
Når vi skulle betale ble vi presentert regning høyere enn det sto på menyen. Så ti andre bord også reagere på det samme.

Ung servitør som var strålende hyggelig reddet på en måte kvelden. Mat helt ok men ikke mer.

Uff uff styr unna

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, TorsteinG17
Anmeldt 13. august 2016

Fantastisk mat og den beste sjokoladefondant ever!! Gratineret hummer anbefales. Trekker noe ned at det er meget dårlig akustikk i lokalet og dette giver en del støy. Ønsker å få smake på vin innen der helles i glassene til alle gjestene ved bordet. Betjeningen sørget ikke for å etterfylle i glassene. Trekker også ned for toalettet. Synd med disse manglende, for kjøkkenet er virkelig førsteklasses.

Dato for besøk: august 2016
Takk, hilde3110

Reisende som så på Restaurant Provence, så også på

Ålborg, North Jutland

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Provence? Del dine erfaringer!