Anmeldt 2. januar 2018

Flott Nyttårs aften med flott oplegg hele aftenen og riktig god service, god mat og flotte vine servert til. Det er forståelig at slike arrangementer hos Scheelsminde blir utsolgt kjapt. Vi kommer tilbake til dette stedet

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, perc2018
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell. Personalet var vennlige og hjelpsomme. Frokosten var kjempe god. Rent og pent overalt . Kunne ønsket et kjøleskap på rommet, men ellers helt perfekt! Og i gangavstand fra sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, krigtan
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Hotel Scheelsminde er et ærverdig hotell. Fin beliggenhet med en nydelig hage rett utenfor. Gode parkeringsmuligheter. Vi var en familie med to barn og vi fikk et stort rom med mye plass og et stort godt bad. Frokost inkludert, maten var grei. Det var dårlig utvalg av glutenfri mat. Glutenfri müsli sto i en åpen boks sammen med vanlig glutenholdig mat. Hyggelig betjening. Hotellet har også et lite basseng med tilhørende garderober og unisex badstu. Anlegget er av eldre dato men fungerer helt greit.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Elitine77
Bühlmann B, Guest Relations Manager på Hotel Scheelsminde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Hej og mange tak for din anmeldelse. Vi er glæde for at i har nydt opholdet hos os. Vi glæder os til at byde jer velkommen igen. venlig hilsen Heidi

Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Rommet var stort og greit. Senga litt for hard for min smak, litt lytt. Kjempehyggelig betjening. Enkelt og greit å finne. Parkering super og gratis :) rommene ligger rundt et gårdstun i forskjellige bygninger men det var ikke farlig. Spiste ikke frokost men angret litt på det, tror den er god. Billig og greit hotell hvis du ikke trenger går til byen:)

Dato for oppholdet: desember 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, gittemj
Anmeldt 21. september 2016

Best Western Scheelsminde Hotel i utkanten av Ålborg er et fint hotell, stille omgivelser kort vei fra centrum. Grei parkering og god bussforbindelse til og fra centrum. Hyggelig personale, og god mat.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, gnomme
Bühlmann B, Guest Relations Manager på Hotel Scheelsminde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2016

Mange tak for din feedback, det er vi glæde for at gøre.
Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.