Expedia.comUSD 159
eDreamsUSD 142
ZenHotels.comUSD 160
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell med rolige omgivelser, litt på utsiden av Ålborg. Hyggelig betjening og fine lokaler. Frokosten var helt «standard» hotellfrokost, kanskje litt lite utvalg. Grei størrelse på rommene og sengene. Godt vasket. Alt i alt en hyggelig opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 60catob
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har tapt seg kraftig de senere årene. Tidligere ble det opplevd som pent, men vil nå mest kunne defineres som slitt.
Tips: Unngå middag i restauranten, de mangler ofte en del av innholdet i menyen, tar seg for godt betalt i forhold til porsjoner og kvalitet og har enkelte umotiverte servitører.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Oeyvind L
Anmeldt 4. april 2018

Vi var kun 1 natt, men hotellet holdt den standard eg hadde forventet ut i fra bilder og informasjon på forhånd. Eneste som var litt dumt var at bassenget ikke var åpnet på morgenen ( i 10 tiden) da dette var en av hovedgrunnene til at vi valgte dette hotell.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, 168hannel
Anmeldt 2. januar 2018

Flott Nyttårs aften med flott oplegg hele aftenen og riktig god service, god mat og flotte vine servert til. Det er forståelig at slike arrangementer hos Scheelsminde blir utsolgt kjapt. Vi kommer tilbake til dette stedet

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, perc2018
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Et veldig sjarmerende hotell. Personalet var vennlige og hjelpsomme. Frokosten var kjempe god. Rent og pent overalt . Kunne ønsket et kjøleskap på rommet, men ellers helt perfekt! Og i gangavstand fra sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, krigtan