Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted. Fine bygninger. Meget vennlig resepsjonist. Koselig rom m behagelige møbler og gode senger. Vi frokost på rommet. Det var utrolig flott. Ikje langt å kjøre til bilka. Her kommer vi gjerne igjen. Kan virkelig anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Britta T
S6396NRsarab, Receptionschef på Hotel Scheelsminde, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2019

Kære Britta,

Tak for din feedback og tak fordi du har taget dig tid til at besvare vores spørgeskema

Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Endnu engang tak og vi glæder os til at se dig på Hotel Scheelsminde igen

Med venlig hilsen

Sara Bech
Receptionschef

Hotel Scheelsminde

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell med rolige omgivelser, litt på utsiden av Ålborg. Hyggelig betjening og fine lokaler. Frokosten var helt «standard» hotellfrokost, kanskje litt lite utvalg. Grei størrelse på rommene og sengene. Godt vasket. Alt i alt en hyggelig opplevelse.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 60catob
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet har tapt seg kraftig de senere årene. Tidligere ble det opplevd som pent, men vil nå mest kunne defineres som slitt.
Tips: Unngå middag i restauranten, de mangler ofte en del av innholdet i menyen, tar seg for godt betalt i forhold til porsjoner og kvalitet og har enkelte umotiverte servitører.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Oeyvind L
Anmeldt 4. april 2018

Vi var kun 1 natt, men hotellet holdt den standard eg hadde forventet ut i fra bilder og informasjon på forhånd. Eneste som var litt dumt var at bassenget ikke var åpnet på morgenen ( i 10 tiden) da dette var en av hovedgrunnene til at vi valgte dette hotell.

Dato for oppholdet: mars 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Hanne L
Anmeldt 2. januar 2018

Flott Nyttårs aften med flott oplegg hele aftenen og riktig god service, god mat og flotte vine servert til. Det er forståelig at slike arrangementer hos Scheelsminde blir utsolgt kjapt. Vi kommer tilbake til dette stedet

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western