Anmeldt 23. april 2019

Har vært et vellykket opphold. Gode rom og god frokost. Hyggelig betjening. Veldig varmt på rommet, så vinduet måtte stå oppe om natten. Og det medførte en del støy fra Jomfru Ane Gade. Men det må en kanskje regne med når man bruker et så sentralt beliggende hotell.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Seaside36339566225
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

For den prisen forventet jeg ett mer moderne og bedre hotell. Vi kan ta det negative først; Rommet vi bodde på var udatert. Badet er for lite, lyset i dusjen fungerte ikke, parkeringen på hotellet var fullt så vi måtte parkere en annen plass, og gulvet knirket helt vanvittig mye.

Det positive; vennlig betjening, kjempeflott beliggenhet, gode senger og god frokost!

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, NikHelle
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Det er et flott hotell med deilige senger . Deilig frokost. Men mye bråk ute med masse plasser rundt som har nattåpent .. Men god service på hotellet ❤️❤️Greit med parkering i bakgården Noe som trekker ned var at gulvet på rommet knirket noe sykt ......

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, sollov
Anmeldt 21. oktober 2018

Valgte dette hotellet pga den gode beliggenheten, parkeringen og standarden. Alle tre kriterier var full klaff.

Fine rom med kaffe muligheter, utsikt til byen og til vannet. Parkering i bakgården hvor bilen er innelåst var topp, og det var enkel fremkommelighet til hotellet fra hovedveien.

Stilige design møbeler og arealer i restauranten, resepsjonen og foajéen. Gjennomgående god standard. Hyggelig mottagelse i resepsjonen. Et total sett rent og pent hotell, i forretningsmessig stil.

Å gå rett ut i de mest sentrale gatene av Aalborg, var et stort pluss hvor det myldret av koselige restauraner, barer, alle slags puber og butikker, like på utsiden. Vi anbefaler gjerne dette hotellet, og kommer igjen hit på neste reise til den koselige byen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, GT_theTravellers
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Vi overnattet 4 netter. Kjempe fornøyd med rom, renhold og service.
Bra beliggenhet. Vi besøkte blandt annet Legoland og Skagen.
Det eneste minuset var at det kunne vært litt mer utvalg under frokosten.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tveitenkjartan