Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Gratis avbestilling frem til 06.08.21
FindHotelUSD 171
ZenHotels.comUSD 199
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse, flott rom, like ved Jomfru Anesgade. Morgenmaten var variert og god. Jeg vet ikke hvorfor jeg ble syk, men melken står lunket uten kjøling i 4 timer. Går den inn i kjøleskapet igjen etter måltidet??? Dette bør gjøres noe med omgående. Ps. Bare melkedrikkeren ble syk.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, tonnys36
AALZH_Aalborg, Chef  på Radisson Blu Limfjord Hotel, Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Dear Tonny

Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% guest satisfaction and your feedback is extremely important to us. I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations concerning our milk in the restaurant, and I'll assure you, that I'll personally look into this matter accordingly. I hope that we will have another opportunity to welcome you back

Kind regards,

Mette Hedegaard

Anmeldt 6. desember 2019

Flott opphold, og perfekt beliggenhet til shopping og restauranter.
Gode muligheter for parkering, og ladestasjoner.
Fin frokost, men savnet at de laget omelett etter ønske... Ingen omelett nå. Rommene er store og komfortable, men gode senger.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Mummi123
Anmeldt 4. desember 2019

Rommet jeg bodde på var grei standard, men gulvet knaket en hel del når en gikk over. Det var 2 flasker vann i kjøleskapet kaller jeg ikke for minibar, der var ikke noe annet en vannet og en vannkoker.
Jeg bor helt greit på dette hotellet en annen gang, men er like åpen for og prøve et annet hotell.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, thklauss
Anmeldt 10. november 2019 via mobile enheter

Var mange år siden jeg hadde vært her sist, så var spent på hvordan det hadde blitt gjennom årene.
Rommene var så som så og spesielt bad trenger renovering. Sengene var imidlertid veldig gode.
Bar, foajé og frokost var meget bra.
Og beliggenhet er jo bare gull når en er i Ålborg.

2  Takk, torem491
Anmeldt 5. november 2019

Hotellet ligger sentralt plassert og med nærhet til bl.a. restaurantgaten "Jomfru Anes Gade" og øvrig sentrum.
Ble tatt godt i mot av en hyggelig betjening. Bra værelse med god seng. Frokosten var absolutt rikholdig.

2  Takk, EPKTONSBERG