Expedia.comUSD 198
Orbitz.com
CheapTicketsUSD 198
getaroom.comUSD 203
Anmeldt 22. juli 2020

Vi booket 4 døgn på business class på dette hotellet. Det første som møter oss er en flott nyoppusset lobby med meget god design, vår sønn er Radisson fan og ved innsjekk fikk han ern overraskelse og Radisson cap som gave, dette mente han var helt Vip og er meget glad for gaven. Vi ønsker å fremheve personalet på hotellet som er av ypperste klasse når det gjelder service og vennlighet, alltid et smil og de er meget hyggelig og serviceinnstilt. En stor takk til personalet og vaktmester som var så vennlige å tilrettelegge for lading av El-bil. Restauranten og frokosten er meget stilfull og maten meget velsmakende, servitørene er meget raske og svært vennlige, er det noe du ønsker ordner de det med et smil. Er det noe du lurer på hva du kan gjøre når du er i Ålborg tar du bare kontakt med resepsjonen og de er behjelpelig alltid med gode tips til deg, og som alltid ønsker de deg en nydelig dag. Vi har reist masse rundt i verden men vennligheten og service på dette hotellet er i en særklasse. Hotellet ligger 100 m fra nærmeste gågate med masse spennende gater, butikker og restauranter. Av restauranter er Brødrene Price & Fusion restaurant verdt et besøk, eller hva med et besøk i den lille pølsekiosken til den meget hyggelige damen som vi alltid må innom for å smake på den røde pølse med tilbehør. Sengen på rommet vårt er faktisk en av de aller beste sengene var har lagt i og rommet var rent. Vi har allerede bestemt oss for at dette hotellet skal vi bo på flere ganger. En stor takk til personalet ved hotellet for deres fantastiske service og vi håper direktøren leser denne anmeldelsen så han/hun kan dele anmeldelsen med sine ansatte, for en direktør med et slikt personalet bør være meget stolt! :) Hilsen, Kjetil, Maria, Marvin.

Romtips: Business Class 5 etg
1  Takk, 827kjetilt
Anmeldt 15. juli 2020

Fantastisk hyggelig betjening. God service , god mat, flott beliggenhet. Litt støy i gaten i helgene. Veldig flott plassert med tanke på turer og handling i byen. Vakker by og mye å se på. Byen har gjennomgått en positiv endring utseendemessing i de senere år.

1  Takk, P8787MSfrankb
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott lobby som det er lagt mye penger i oppussing. Oser av eksklusivitet!
Når du tar heisdn opp i 5.etasje stopper all følelse av eksklusivitet....
Minst 20 år siden gang og rom er pusset opp. Slitne og litt triste rom med malte murvegger...
Vi bestilte 2 dobbeltrom, måtte bestille business da alt annet var fullbooket.
Det de rommet lukter vondt, kjøleskapet lukter vondt. Innredningen bærer preg av mange års slitasje.
Billigere rom på andre siden av gangen er nyoppusset og fine.
Pluss for god frokost, hyggelig personale og god service.
Frem til alle rom er pusset opp syns jeg totalt sett at hoteller er overpriset.
Minus for å måtte betale 150 norske kroner pr natt (!!) for parkering under hotellet.
Hotellet har god beliggenhet

Takk, BiancaP1563
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse, flott rom, like ved Jomfru Anesgade. Morgenmaten var variert og god. Jeg vet ikke hvorfor jeg ble syk, men melken står lunket uten kjøling i 4 timer. Går den inn i kjøleskapet igjen etter måltidet??? Dette bør gjøres noe med omgående. Ps. Bare melkedrikkeren ble syk.

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, tonnys36
AALZH_Aalborg, Chef  på Radisson Blu Limfjord Hotel, Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2020

Dear Tonny

Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% guest satisfaction and your feedback is extremely important to us. I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations concerning our milk in the restaurant, and I'll assure you, that I'll personally look into this matter accordingly. I hope that we will have another opportunity to welcome you back

Kind regards,

Mette Hedegaard

Anmeldt 6. desember 2019

Flott opphold, og perfekt beliggenhet til shopping og restauranter.
Gode muligheter for parkering, og ladestasjoner.
Fin frokost, men savnet at de laget omelett etter ønske... Ingen omelett nå. Rommene er store og komfortable, men gode senger.

Dato for oppholdet: november 2019
  • Reisetype: Reiste med venner