Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Dette hotellet er kun en nødløsning for de som er på gjennomreise. Prisen står ikke i stil med kvaliteten på rommene. Det er sparsommelig med parkeringsplass utenfor hotellet, og du må derfor finne plass i nærliggende senter.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, Oeyvind L
AalborgMarketing, Gæsteansvarlig på First Hotel Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2018

Kære Oeyvind,

Tak for din feedback af dit ophold her hos os på First Hotel Aalborg. Det er beklageligt at du/ I ikke fik den oplevelse i havde håbet på. I forhold til parkering, så ejer vi desværre ikke p-pladserne omkring hotellet, så andre kan også benytte dem. Det er derfor rigtig ærgerligt når vores gæster ikke kan parkere direkte ved hotellet.

Anmeldt 20. juli 2018

Et enkelt og greit hotel som ligger sentralt til Aalborg sentrum. Ligger frit og fint ved Limfjorden. Et pluss for en god og variert frokost. Minus for en del trafikkstøy. Grei betjening, men rommene var sparsomt møbellert.

Romtips: For lite trafikk støy be om rom mot gården.
Takk, Ingjald2013

Kære gæst,

Tusind tak for din rigtig flotte anmeldelse af First Hotel Aalborg.
Hvor er jeg glad for at høre, at du/ i nød jeres ophold her hos os, og at vores dygtige personale tog sig godt af jer.
Vores centrale beliggenhed giver desværre til tider en del trafikstøj, men jeg håber at det gik.

Jeg håber meget vi kan få lov til at byde jer velkommen en anden gang :)

Bedste hilsner

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Et helt greit overnattingshotell for en natt, men heller ikke mer. Praktfulle Jensen-senger, men med puter i kunststoff som blir klamme og uten støtte for hverken hode eller nakke.
Dårlig og utdatert nøkkelsystem, ingen aircon, utslitt heis, gamle tepper i gangene og tregulv på rommene.
Frokosten var enkel og etter prisen på hotelloppholdet.
Budsjetthotell som vi holder oss unna en annen gang.

1  Takk, 596erikn

Kære Erik,

Mange tak for din anmeldelse af First Hotel Aalborg. Jeg er ked af at høre, at I ikke var tilfredse med hotellet. Vi har desværre ikke mulighed for at installere noget ventilation på værelserne pt. så det er beklageligt at varmen var til stor gene for jer.
Har I ideer og feedback til hvad I tænker kunne være bedre ved vores frokost hører vi meget gerne fra jer.

Jeg ønsker jer en god dag.

Anmeldt 14. juli 2018

Samme situasjon som det Aleksander T skriver. Fikk bot for at jeg ikke hadde fått bekreftelse på sms. Verste hotellet jeg har vært på. Absolutt ikke til å anbefale. Resepsjonen er helt elendig. For å toppe det hele finnes det heller ingen form for kjøling/aircondition på hotellrommene.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Munakidabb

Kære gæst,

Mange tak for din tilbagemelding af dit ophold her hos First Hotel Aalborg. Jeg er ked af, at jeres ophold hos os ikke var som ønsket. Det er super ærgerligt med parkeringsbøde, receptionen gør ellers meget ud af at påpege at alt skal tjekkes på sms, så dette netop ikke sker. Vi har desværre ikke mulighed for at installere noget ventilation på værelserne pt. og med den hedebølge vi oplever kan det desværre gost være en udfordring.

Anmeldt 19. juni 2018

Helt greit hotel med god beliggenhet og god frokost. Hotellet har en medium standard men lå perfekt i forhold til sykkelrittet flere av oss skulle delta på. Anbefales for både familie, venner og de som er på jobbreise.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Brit S