Priceline
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Travelocity
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste var på "storbyferie" og ville ha et sentralt hotell. Veldig flott beliggenhet med kort vei til både butikker, drikke og mat. Rolig og trafikkstille hotell med hyggelig betjening! Fint med utemøbler! Anbefales!

Takk, TerjeBerger
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ble lovet at rommet skulle være klart mellom 12-13, så når vi kommer 12:30 får vi beskjed at rommet ikke er klart før 14. Hun i resepsjonen lyver og mener hun aldri har sagt det. Mens vi er 2 personer som kan bekrefte dette ble sagt til oss. Spurte også om å få snakke med manager men det kunne jeg ikke. Utrolig dårlig kundeservice!

Takk, danevenh
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

En natt med familie (kone, to barn). Vennlig hotellstaff. Junior Suite til familien. Dobbel seng og dobbel sove sofa. Egentlig veldig bra beliggenhet, men dessverre ble vårt opphold preget av varme (nesten 30 grader) og en gravemaskin på fabrikkområdet over havnen. Vanskelig å sovne.

Parkering på plass. 95DK/natt. Frokosten var bra. Fire valg man måtte levere inn kvelden før grunnet korona. Ungene godt fornøyd med pannekaker.

8-10 minutter gange fra koselige sentrumsgater. Kan absolutt overnatte her igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, GeirK1978
Anmeldt 16. januar 2020

Hotellet og spesielt rommet var slitt, gammelt og ikke veldig innbydende. Men det var et sentralt hotell, god frokost, rent samt hyggelig ansatte. Badet var også gammelt og litt slitt med dusjforheng (er med andre ord absolutt ingen tilhenger av dusjforheng...), men det var helt og rent. Konklusjonen er at det er et helt ok hotell med sentral og fin beliggenhet.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Yvonnepaareisefot
Anmeldt 1. november 2019 via mobile enheter

Helt greit hotell, sentrumsnært, greie rom, gode senger, greit bad. God frokost. Rommet vi lå på var vendt mot hovedveien og vi ble vekket av trafikk og tungtransport kl 6 om morgenen, men andre som hadde rom mot bakgården hørte ingen ting. Alt i alt veldig fornøyd

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, HeiStra91
firsthotelaalborg, Intern på Slotshotellet Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2019

We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and we are looking forward to welcome you again at First Hotel Aalborg.

Have a great day,
First Hotel Aalborg Management Team