“Fantastisk smakfull mat.”

Vurdert som nr. 33 av 276 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk smakfull mat og god atmosfære på uteserveringen. Vi spiste en nydelig miks av 6 forretter til lunsj.

Takk, bjern

Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte hippie hangover, go green matcha waffles, sriracha fries og smoothie, alt var veldig godt og vi ble ordentlig mette. Eneste minus var at det tok 30 minutter å få maten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Auroraen
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Beste cortado jeg noen gang har drukket! Veldig god mat og smilende servitør. Akkurat passe store porsjoner, bortsett fra barneburger, den var enorm

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tone Synnøve T
Anmeldt 18. juli 2016 via mobile enheter

Vi var her for lunsj en søndag formiddag. Personalet var ikke enormt imøtekommende. Maten var ikke imponerende. i min rett var det ikke mindre enn 3 (!!) hårstrå.. ekstremt lite delikat. Vi forlot stedet fortsatt sultne og kommer ikke igjen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Aksel H
Anmeldt 6. mai 2016 via mobile enheter

Fin plass. God mat. Raske. Burde prøves. Ligger litt i le for vind. Inne og ute servering. Tapas, lunsj retter. Kaker og kaffe.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Bjørn B

Reisende som så på Cafeministeriet, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Cafeministeriet? Del dine erfaringer!