Familiebesøk vikinger

Anmeldt 8. juli 2020
bj_rnp757
En av Danmarks største samling av grave fra oldtiden og vikingtiden .

Anmeldt 1. mars 2019
Margrethe J
Danmark

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålborg
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Familien dro på sightseeing på Lindholm. Hyggelige guider/billettører møtte oss fra starten av besøket. Interessant utstilling både av vikinggravene og området rundt Limfjorden. Gravene ute ga en andektig følelse. Fint besøk.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, bj_rnp757
Museum M, PR-chef på Lindholm Hoeje Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tak for din anmeldelse. Vi er taknemmelige over, at du har brugt tid på den.
Vi kan desværre ikke nå at svare alle personligt, og derfor har vi valgt dette standardsvar for at vise, at vi har læst din kommentar og taget den til os. Hvis du har brug for at komme i dialog med os, er du velkommen til at skrive til historiskmuseum@aalborg.dk.

Anmeldt 1. mars 2019

Moderne flott museum med illustrerende utstillinger . Det vises hvordan gravene ble avdekket og hvordan man oppdaget og utgravet området. Man ser hvordan folk bodde og levde i vikingtiden .

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Margrethe J
Nordjyllands Hi... M, PR-chef på Lindholm Hoeje Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2019

Anmeldt 30. juli 2018

Utrolig opplevelse å se gravsteder fra vikingtiden, og utstilingen inne i museum over funn og historien til området.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Olav S
Nordjyllands Hi... M, PR-chef på Lindholm Hoeje Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Anmeldt 15. april 2017 via mobile enheter

Flott museum med mye å se på. Absolutt verdt turen. En suvenir butikk med relevante og fine varer! Drosjesjåføren kjente ikke til museet, men buss gikk like ved.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, 574camillab
Nordjyllands Hi... M, Webmaster på Lindholm Hoeje Museum, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Anmeldt 19. juli 2013

Overraskende mange gjenstander fra utgravinger. Fin utstilling og presentasjon av historie. Tidsriktig mat og drikke, i tillegg ble vi servert av en "ekte" dansk viking med stor engasjement:)
Anbefales

Dato for opplevelse: juli 2013