Gratis avbestilling frem til 05.02.23
Gratis avbestilling frem til 05.02.23
ScandicHotels.com
Anmeldt 20. august 2018

Dårlig serivce og personale, men supere og fine rom. God frokost, og fin beligenhet. Fin pris. Men personale kunne nok tatt seg en tur til et av hotellen i samme kjede å lært litt om hvordan man driver hotell.

Takk, alexG6873NM
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kære AlexG

Tak for dit review og dine fine ord om vore faciliteter. Jeg er meget ked af at erfare at vores service og medarbejdere ikke levede op til dine forventninger, og vil internt undersøge hvad der er gået galt.
Det beklager jeg meget at erfare.

Med venlig hilsen

Anmeldt 15. august 2018

Etter en lang kjøretur fra Brussel, var det en god beliggenhet, god service og fine rom som møtte oss. Vi skulle videre tim båt i Hirtshals morgenen etter. Passe lang kjøretur fra Aalborg til Hirtshals.

Takk, gengel212909
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Kære gæst.

Dejligt at høre at I kunne hvile godt ud på vores hotel efter mange tusinde km. på vejen hjem.
Vores hotel ligger ganske fint til et stop på vejen eller et besøg i Aalborg.

Mange hilsner

Anmeldt 13. august 2018

Et godt hotell, litt utenfor selve sentrum men allikevel nærme nok om du har bil. Junior suiten kan anbefales dersom man har barn. Man får ta to rom (skilledør). Barna fikk, derimot, ingen velkomstpakke ved innsjekk. Dette er noe Scandic gjør et nummer ut av i sin markedsføring. Det er derfor å forvente at de ansatte etterlever dette. Mangelfull service ved innsjekk, men dette ble tatt igjen ved utsjekk hvor smilet var tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, christianV6537XY
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kære Christian.

Tak for jeres besøg og dine kommenater og roser. Herligt at I nøde den store junior suite, det bedste vi har at byde på. Det er ikke OK at den fine lille gave gave til barnere ikke blev givet, det beklager jeg meget at receptionisten overså, og det tager vi lige en snak om med teamet.

Med de bedste hilsner

Anmeldt 8. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anders B, Front Office Manager på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Anmeldt 21. juli 2018

Ligger ca 1time fra colorline. Passet oss fint når vi kom sent med båten og skulle videre neste dag. Flott rom som var rent og pent. Håndklær som var brettet som en svane. Skal ikke mer til før det blir innbydende. God frokost til voksne og barn!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eirin L
Anders B, Front Office Manager på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Hej Eirin

Tak for den gode feedback og jeres besøg :-)

Jeg håber i har haft en god ferie

Mvh
Anders