Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig personale både i resepsjonen og i restauranten. Benyttet Wifi under et telefonmøte, ingen egne områder for dette, men gikk greit å sitte i restauranten. Litt støyende, men det advarte resepsjonisten om. Morgenmaten var typisk dansk med rundstykker og pålegg, god kaffi på maskinen og godt utvalg av juice. Ligge like ved hovedveien - anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Norcf
704FinnR, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Kære gæst.

Tak for dit besøg og din feed back, den er vi meget glade for. Vi har også 3 minder mødelokaler, som du kan leje til dit næste telefonmøde, så bliver du garanteret ikke forstyrret af de mange andre gæster.

På glædeligt gensyn.

Anmeldt 20. august 2018

Dårlig serivce og personale, men supere og fine rom. God frokost, og fin beligenhet. Fin pris. Men personale kunne nok tatt seg en tur til et av hotellen i samme kjede å lært litt om hvordan man driver hotell.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, alexG6873NM
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Kære AlexG

Tak for dit review og dine fine ord om vore faciliteter. Jeg er meget ked af at erfare at vores service og medarbejdere ikke levede op til dine forventninger, og vil internt undersøge hvad der er gået galt.
Det beklager jeg meget at erfare.

Med venlig hilsen

Anmeldt 15. august 2018

Etter en lang kjøretur fra Brussel, var det en god beliggenhet, god service og fine rom som møtte oss. Vi skulle videre tim båt i Hirtshals morgenen etter. Passe lang kjøretur fra Aalborg til Hirtshals.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, gengel212909
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Kære gæst.

Dejligt at høre at I kunne hvile godt ud på vores hotel efter mange tusinde km. på vejen hjem.
Vores hotel ligger ganske fint til et stop på vejen eller et besøg i Aalborg.

Mange hilsner

Anmeldt 13. august 2018

Et godt hotell, litt utenfor selve sentrum men allikevel nærme nok om du har bil. Junior suiten kan anbefales dersom man har barn. Man får ta to rom (skilledør). Barna fikk, derimot, ingen velkomstpakke ved innsjekk. Dette er noe Scandic gjør et nummer ut av i sin markedsføring. Det er derfor å forvente at de ansatte etterlever dette. Mangelfull service ved innsjekk, men dette ble tatt igjen ved utsjekk hvor smilet var tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, christianV6537XY
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kære Christian.

Tak for jeres besøg og dine kommenater og roser. Herligt at I nøde den store junior suite, det bedste vi har at byde på. Det er ikke OK at den fine lille gave gave til barnere ikke blev givet, det beklager jeg meget at receptionisten overså, og det tager vi lige en snak om med teamet.

Med de bedste hilsner

Anmeldt 8. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anders B, Front Office Manager på Scandic Aalborg East, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018