Anmeldt 12. mars 2018

Hotellet er veldig sentralt. Ble godt mottatt og fikk ekstra hjelp av resepsjonisten til praktiske ting. Rommene er det man forventer. TV, to gode senger og et bad med dusj. Bestiller gjerne hotell igjen her.

Romtips: Rom nær heisen er størst
Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Roesten
Prinsen H, Receptionist på Best Western Prinsen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mars 2018

Kære Roesten,
Vi vil gerne takke dig mange gange for din flotte anmeldelse! Det glæder os rigtig meget, at du har haft et godt ophold og været glad for dit overnatning på vores hotel. Dine fine ord vil vi tage med os videre, og så håber vi på at kunne modtage dig her på hotellet igen snart.
Du ønskes en fortsat god dag.
Med venlig hilsen,
Julie

Anmeldt 2. august 2016

Hotellet har en grei beliggenhet, kort vei til jernbane og gangavstand til sentrum. Rommene er små men levelige, men du må holde balansen grunnet meget skjevt gulv. Vi var meget uheldige med at det foregikk fasadearbeider rett utenfor vårt rom; på lørdag kveld med oppsett av stillaser fram til etter kl 2000 og deretter oppstart søndag morgen kl 0800. Altså ikke mye tid til hvile.

Dato for oppholdet: august 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Geir M
Prinsen H, Front Office Manager på Best Western Prinsen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2016

Kære Gæst
Vi er meget kede af din oplevelse på vores hotel. Vi arbejder videre på din anmeldelse og håber på at se dig igen en anden gang. Dertil skal det tilføjes at vi altid opfordre vores gæster til at tage kontakt til vores reception hvis noget ikke skulle være tilfredstillende og derved give os en chance for at forbedre jeres oplevelse.
Vi takker endnu engang for din anmeldelse.

Anmeldt 27. juli 2016

Små rom med harde senger og utslitte puter. Ingen ac, og med vindu rett til branntrapp. Badet var knöttlite med plast-dusforheng, spindelvev i hjörner og ellers stövete, og dårlig renhold.
Hotellet har parkering, men kun til 5-6 biler.
Dette er et hotell som vi aldri mer kommer til å besöke igjen.

Takk, anneose56
Prinsen H, Front Office Manager på Best Western Prinsen Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2016

Kære Gæst
Vi takker endnu engang for din anmeldelse

Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Fikk dobbeltseng istedenfor enkeltsenger ved ankomst, voldsomt varmt på rommet uten mulighet for a/c, stille område og fin frokost. Behjelpelig og hyggelig betjening, trekker opp fra en dårlig 2'er. Kunne med fordel hatt kjøleskap/minibar på rommet

1  Takk, madsak2016

Kære Gæst
Tak fordi du har taget dig tid til at fortælle os og andre om dit ophold på vores hotel.
Vi er dog lidt kede af at receptionen ikke er blevet kontaktet til at udbedre den forkerte seng type. Vi står til rådighed med dobbelt og twin beds værelser.
Håber på jeres forståelse og på at se jer en anden gang og derved give os en chance til at udbedre vores mangler.

Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Hotellet er 12 minutters gange fra Jomfu Anes Gate, 100 meter fra sentralstasjon , kino rett i nærheten. Og ellers resten av sentrum i kort avstand. Hotellet har mao god plassering. Hotellet bærer preg av tidens tand, og er ikke pusset opp siste år. Det er slitt, bad lite/ og veldig enkelt. Sengene er ikke all verdens, og små puter. Så, helt enkelt hotell med god plassering.

Takk, reidaro

Kære Gæst
Mange tak for den pæne anmeldelse. Det er vi glade for og vi værdsætter, at du har brugt tid på at evaluere dit ophold.
Håber at se jer igen på Best Western Prinsen Hotel til en endnu bedre oplevelse.