Ankiapp
Sola, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 20. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
RuneHPetersen, GæsteansvarligMilling Hotel Gestus, Aalborg, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 22. jan. 2019

• Priceline
15.9 km fra Milling Hotel Gestus, Aalborg
Se flere hoteller i Ålborg
Anmeldt 23. august 2018

Hadde forsøkt å bestille rom mot bakgården men fikk rom mot gaten i 4.etg. Ble forstyrret om natten av trafikkstøy. Greie rom. Enkel dansk frokost. Hyggelig betjening. Ganske nær sentrum. Begrenset antall parkeringsplasser i lukket garasje, mot betaling.

1  Takk, Nikozero1
RuneHPetersen, Gæsteansvarlig på Milling Hotel Gestus, Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Hej Nikozero1.

Anmeldt 11. august 2018

Sentralt plassert i Ålborg. Enkel tilkomst, og parkering i bakgården (85dkk pr døgn). Dette gjør hotellet til et fint stopp på vei gjennom Ålborg. Vedldig flott fellesområde / resepsjon, og meget hyggelig betjening. Men rommet var ganske dårlig med bl.a. skråtak i dusj - et sterilt rom. Fordelen med rommet (214) var at det vendte ut mot bakgården, så det var lite støy. Grei frokost. Grei pris. Kunne godt bodd her igjen, men kun for en natt eller to. For lengre opphold ville jeg valgt et annet hotell.

Takk, 109KarlS

Hej Karl S.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Vi fikk et fint og romslig hotellrom. Rommet hadde god standard og føltes rent og velholdt. Gode senger og helt greit bad. Litt vanskelig å dusje under skråtaket på det badet om man er over 1,80 høy, men det la ingen demper. Kort vei til restauranter og sentrum. Hyggelige ansatte.

Takk, HPetrine

Hej HPetrine.

Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

2 netter på greit Hotel. Helt ok rom og frokost.
Men utrolig flott, smilende og hyggelig personal i alle avdelinger fra rengjøring, frokost og spesielt resepsjon. Både dag og kveldsvakt ytte mye mere enn de behøvde, terningkast seks😊
Litt støy på natta, om man sover lett.
Beliggenhet er perfekt når shopping og restauranter bare er kvartaler unna.
De tilbydde også parkering
Vi kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, NinaNet

Hej Nina.

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Var her for tre uker siden og fikk rom mot hovedvei: Biler,ambulanser og fyllerop hele natta og ingen søvn. Hadde bestilt allerede og betalt for i dag, tre uker etter. Fikk samme rom og ikke annen mulighet. Fy søren. Det durer og går utenfor vinduet. Skygg unna dette hotellet!!!!#!#!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 982oddh

Kære Odd.

Vi takker for din anmeldelse af Hotel Gestus.

Vi beklager din trælse oplevelse på hotellet, vi forsøger dog, altid at tilfredsstille gæsternes behov så godt som muligt.

Håber du vil give os, en chance for at ændre på din holdning.