othild
Anmeldelse av Helnan Phønix Hotel
5,0 av 5 boblerAnmeldt 16. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
Helnan Phønix H... A, Night porter / online marketing specialistHelnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 25. feb. 2019
Kære othild,

Tusind tak for de fine ord. Vi sætter stor pris på din anmeldelse af jeres ophold hos Helnan Phønix Hotel, og vi er henrykte over at høre, at I har haft en god tur til Aalborg.

Vi er specielt glade for, at vi som personale på hotellet har kunnet yde en god service, og at frokosten har været god. Det er to centrale aspekter af det at være gæst på Phønix Hotel. Så tak for det.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel i fremtiden!

kr 1 560
  • Algotels
0.6 km fra Helnan Phønix Hotel
Se flere hoteller i Ålborg
Anmeldt 11. desember 2018

Sentralt hotell, hyggelig betjening ,brukt dette hotellet engang før da var alt tipp topp, men denne gangen var vi en gruppe på 25 stk. Veldig mange opplevde skittne rom 🙈 . Frokosten var enkel men helt grei

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, karianns_lebakken
Helnan Phønix H... A, Night porter / online marketing specialist på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Kære Kariann,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold på Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi takker for anmeldelsen.

Vi skal naturligvis beklage, at rengøringen ikke var god nok på jeres rom. Det er bare ikke godt nok, for selvfølgelig skal rommene være rene, når vores gæster ankommer.

Vi håber, at I trods den dårlige oplevelse med skittne rom vil besøge os igen, så vi kan give jer en bedre oplevelse med rene rom.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Utrolig sentralt og hyggelig betjening. Rommene er litt slitt og det er veldig lytt! God frokost, litt kaotisk da de fleste kom kl 9.00 og bord og mat var ikke på plass. De kunne med fordel fordelt mat og drikke på større bord ! Kø for å få drikke til maten.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, wenchemeling
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell som ligger midt i sentrum av Ålborg, med kort avstand til Jomfru Anes gate. Gammelt og godt brukt hotell, som sikkert kunne trengt litt oppussing. God service og god frokost. Rommene er romslige. Hotellet er veldig greit for voksne som ikke er allergisk mot litt bråk. Begrensede parkeringsmuligheter.
Anbefales for en hyggelig Ålborg tur.

Takk, TommyL755
Anmeldt 17. oktober 2018

Hotellet ligger rett ved handlegatene og har gratis parkering i bakgården (hvis det er ledig). Vi fikk parkering første dagen på formiddagen, men ikke neste dag da vi kom tilbake på ettermiddagen. Det er parkeringsplass med rett ved siden av som hadde en ledig plass, så vi var heldige.

Hotellet har en delvis herskapelig stil, som kan være koselig, men det var ikke gjennomført, og hotellet trenger oppussing. Spesielt badet var slitt og på grensen til ekkelt. Gammelt belegg, dusjforheng. Selv om det var rengjort så det ikke rent ut fordi det var så slitt og gammelt. Vasken var tett, men det ble fikset da vi ga beskjed. Lyspærer var gått og det var generelt svakt lys på rommet (familierom). Sengen var unormalt høy, noe som ikke var problem for oss, men kanskje for andre? Sovesofaen var nokså smal, og det var stor glipe mot veggen da den var slått ut, ikke ideelt hvis man har små barn. Det var ikke kjøleskap.

Det er trafikkert gate rett utenfor hotellet. Det er også støy fra bakgården siden det er terrasse/uteservering der, samt utgang til parkeringen og en del ferdsel. Vi var der i oktober, slik at folk ikke satt der veldig sent, men da det var folk der som pratet og lo, var det lett å høre, lyden bærer veldig godt mellom veggene (bygget har hesteskoform). Tenker det må være håpløst å få sove hvis folk har fest der på sommeren når vinduet må være åpent (ikke aircondition).

Det var trangt mellom buffetbordene ved frokosten, man står i kø bare for å komme forbi folk. Pulvereggerøre trekker ned. Ellers god frokost.

Hotellet er kort sagt overpriset pga. sentral beliggenhet. Det passer best for voksne som liker stilen og ikke skal legge seg tidlig.

Takk, tss0000
Helnan Phønix H... A, Night porter / online marketing specialist på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Kære Thorbjørg,

Mange tak for din detaljerede anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel. Vi sætter stor pris på ordene og tiden.

Vi skal naturligvis beklage, at oplevelsen ikke levede helt op til forventningerne, og vi tager dine kritikpunkter til os.

I forhold til støjen, så har I altid mulighed for at henvende jer i receptionen, hvis lyden fra baggården er til stor gene, så hjælper vi gerne med at finde et andet værelse, der vender væk fra baggården og hovedgaden, vi ligger ved.

Vi er opmærksomme på hotellets fysiske rammer, og vi har iværksat flere tiltag i løbet af det seneste år. Det kan I naturligvis ikke bruge til så meget nu, men vi er opmærksom på de udfordringer, vi har foran os.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage til hotellet i fremtiden!

Anmeldt 12. oktober 2018

Vi har bodd her mange ganger , stille og rolig hotel . Badet kunne trengt bedre daglig rengjøring . Frokost helt Ok . Rommene er oppusset og mye bedre enn sist . Samme med bad .
Deilig å gå 2 minuttet så er du i sentrum , gågater og Jomfru Ane Gade

Romtips: Høyt oppe mindre støy
Takk, Rita E

Kære Rita,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold hos Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi er glade for at høre, at I har haft en god oplevelse hos os, og vi ser frem til at kunne byde jer velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel en anden gang!