Anmeldt 26. mars 2019 via mobile enheter

Jeg har bodd på dette hotellet over 20 ganger opp gjennom årene .
Nå er det siste gang jeg sette mine bein her.
Kom inn sent skulle få ett rom.det første rommet luktet kloakk..hun i skranken hadde ingen forståelse for at jeg ikke kunne ligge der..
Så fikk jeg ett nytt rom..det var det skikkelig dårlig røykelukt ...fikk beskjed om rommene var røykfrie ,betjeningen ville ikke gå opp og kjenne på lukt etter gjentatte forsøk.
Til slutt fikk jeg nytt rom. Av en særdeles uhøflig suuur betjening ..

I alle år har man og betalt parkering inne etter endt opphold.
Jeg så ikke noe skilt om og få parkeringslapp det endte opp med en parkeringsbot i tillegg ..

Alle som skal bo her og kjære Coop hotell kutt ut dette hotellet............

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, 239bj_rng
Helnan Phønix H... A, Reception på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2019

Kære 239bj_mg,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold hos Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi sætter stor pris på ordene, da de hjælper os med at identificere områder i vores service, hvor vi kan forbedre og optimere.

Vi er utroligt kede af at læse om din oplevelse. Vi gør meget ud af lytte til vores gæster, når de kommer til os med problemer, og det skulle selvfølgelig også have været tilfældet her. Det er klart, at personalet skulle have taget din klage seriøst.

Vi beklager, at du har haft denne dårlige oplevelse, men vi håber, du vil give os en chance for at vise, at dit ophold ikke er repræsentativ for den standard, vi har på hotellet. At vores standard er på højde med de besøg, der tidligere har fået dig til at vende tilbage. Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til Aalborg og Helnan Phønix Hotel i fremtiden.

Anmeldt 15. januar 2019

Koselig, gammelt hotell mitt i Aalborg sentrum. Gang avstand til det meste. Pluss for gratis parkering i bakgården. For oss som kjører EL bil var der to stk plasser med kontakt der ein kunne koble seg på for å ladde opp bilen. Me hadde rom ut mot bakgården, noe som var eit pluss på denne førjulsturen. God og stor dobbelseng. Bra frokost.
Eit hotell me gjerne ønsker å bruke igjen, neste gang me er i Aalborg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, andreass708
Helnan Phønix H... A, Night porter / online marketing specialist på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Kære Andreas,

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold. Vi sætter pris på ordene, og vi er glade for, at du har haft en positiv oplevelse hos os.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel i fremtiden. Og husk, hvis du har specifikke ønsker, såsom et værelse ud mod baggården, eller hvad det nu måtte være, så er du velkommen til at tage kontakt til os, så vil vi gøre vores bedste for at efterkomme ønsket.

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Hotel phønix er et must når vi skal til ålborgGammelt men perfekt beliggenhet for både shopping og fest❤️Hyggelig og imøtekommende personal, deilig frokost vi velger alltid dette hotellet også greit å parkere hvis du har bil

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, othild

Kære othild,

Tusind tak for de fine ord. Vi sætter stor pris på din anmeldelse af jeres ophold hos Helnan Phønix Hotel, og vi er henrykte over at høre, at I har haft en god tur til Aalborg.

Vi er specielt glade for, at vi som personale på hotellet har kunnet yde en god service, og at frokosten har været god. Det er to centrale aspekter af det at være gæst på Phønix Hotel. Så tak for det.

Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel i fremtiden!

Anmeldt 11. desember 2018

Sentralt hotell, hyggelig betjening ,brukt dette hotellet engang før da var alt tipp topp, men denne gangen var vi en gruppe på 25 stk. Veldig mange opplevde skittne rom . Frokosten var enkel men helt grei

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kariann Sælebak... N

Kære Kariann,

Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold på Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi takker for anmeldelsen.

Vi skal naturligvis beklage, at rengøringen ikke var god nok på jeres rom. Det er bare ikke godt nok, for selvfølgelig skal rommene være rene, når vores gæster ankommer.

Vi håber, at I trods den dårlige oplevelse med skittne rom vil besøge os igen, så vi kan give jer en bedre oplevelse med rene rom.

Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Utrolig sentralt og hyggelig betjening. Rommene er litt slitt og det er veldig lytt! God frokost, litt kaotisk da de fleste kom kl 9.00 og bord og mat var ikke på plass. De kunne med fordel fordelt mat og drikke på større bord ! Kø for å få drikke til maten.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, wenchemeling