Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
Expedia.comUSD 127
FindHotelUSD 127
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig sentralt, alt du trenger innenfor 1 minutt eller 2 gange.Hyggelig personale, god frokost. Supergode senger med ekstra puter Bra med parkering. Veldig rent og pent. Anbefales til de fleste....

Takk, Reidun B
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Other på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hej Reidun,

Mange tak for ordene om dit ophold på Helnan Phønix Hotel Aalborg. Vi sætter pris på feedbacken, og vi er glade for, at du har haft en god oplevelse hos os.

Vi ser frem til at gentage succesen en anden gang og byde velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel.

Helnan Phønix Hotel Aalborg

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på Phoenix flere ganger. Det er et greit hotell. De har, og holder på med oppussing. Det kunne nok trenges. Det ligger greit til med gåavstand til det meste i sentrum. Nå under coronasituasjonen er det utfordrende med avstand, spesielt i frokostsalen hvor det blir trangt. Men dette er jo og gjestenes skyld som ikke bryr seg om å holde avstand. Men alt i alt etbra hotell.

Takk, Ove J
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Other på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hej ove,

Mange tak for ordene om jeres ophold på Helnan Phønix Hotel Aalborg. Vi sætter pris på jeres feedback, og vi er glade for, at I har haft endnu et godt ophold hos os.

Som du selv nævner, som er vores omfattende renovering i fuld gang, og vi har for nyligt taget vores nye reception i brug, ligesom flere konference- og selskabslokaler er blevet renoveret. Vi stopper naturligvis ikke her, og vi er lige nu ved at renovere vores rom. Vi glæder os meget til at vise jer og vores øvrige gæster resultatet af vores store renovering.

COVID-19 er en udfordring for os alle, og vi beder vores gæster om at respektere de retningslinjer, vi har på hotellet. Vi beder eksempelvis vores gæster om at holde afstand, om at benytte handsker i frokostområdet, om at spritte deres hænder og meget mere. Derudover har vi arrangeret vores frokost på en måde, der giver mere mening i forhold til COVID-19, og vi har sat en begrænsning på, hvor mange gæster der kan være i frokostområdet ad gangen.

Vi ser frem til jeres næste besøg i Aalborg, og vi håber, at vi får muligheden for at danne rammen om jeres ophold i byen.

Helnan Phønix Hotel Aalborg

Anmeldt 2. oktober 2019

Vi har bodd mange ganger på Phoenix. Sentralt og med praktisk parkering. Men nå begynner endel av rommene virkelig å bli for slitne. Særlig badet nå sist. Skittent udelikat plastgardin foran badekaret. En vask med dårlig /rusten sluk. Et toalettpapir ev elendig kvalitet med holderen plassert nærmest bak toalettet. 5. etg m trapp fra 4. etg.

1  Takk, Hera4623
Helnan Phønix H... A, Reception på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2019

Kære gæst,

Mange tak for anmeldelsen af opholdet på Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi sætter pris på din feedback.

Du nævner behovet for renovering af hotellet, og vi er faktisk i fuld gang med de indledende faser af en renovering af specielt værelser. Så næste gang I besøger os, kan vi forhåbentlig byde velkommen til et renoveret, klassisk hotel.

Anmeldt 19. september 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Aalborg, rett ved gågata. Parkering i bakgården. 75 kr. døgnet koster det det er ikke Trinnfri adkomst. Det er heis men den er veldig liten. Gode senger, nye vinduer og. Mange av rommene har utgang til en veranda/svalgang Inn mot bakgård
Møkkete bad med mugg, badekar og dusj forheng med mugg. Her trengs det oppgradering. Kjempe god seng, veldig høy. Lite mat til frokost. Sen påfylling av både kaffe og mat. Ekstremt dårlig service under middag. Greide ikke å ta bestilling, var frekk mot gjestene. Prisen var forholdsvis lav. Anbefaler å finne et bedre sted med bedre service og mer oppgradert rom

1  Takk, vaibmu
Helnan Phønix H... A, Reception på Phoenix Hotel - Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2019

Kære gæst,

Mange tak for anmeldelsen af dit ophold på Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på dine ord og din tid.

Først og fremmest skal vi beklage, at der var skimmel på værelset. Det er ganske enkelt ikke i orden, og vi har udbedret problemet.

Dernæst er vi utroligt kede af at høre, at du oplevede dårlig service i restauranten. Det er ikke godt nok, for vores gæster skal selvfølgelig modtage god og imødekommende service.

Anmeldt 12. september 2019 via mobile enheter

Utrolig dårlig service og lite imøtekommende for kunde på alle mulige måter. Anbefaler å styre unna dette hotellet og heller finne andre hoteller i nærheten. Kommer iallefall ikke til å booke rom på dette hotellet neste gang på besøk i Ålborg. Dessuten var rommet nedslitt og lite fasiliteter på rommet som f.eks vannkoker og te/kaffe tilbudt på rommene.

Takk, 65p_lb

Kære gæst,

Mange tak for anmeldelsen af dit ophold på Helnan Phønix Hotel. Vi sætter pris på din feedback, og vi er kede af, at vi ikke har kunnet levere et værtskab, der lever op til dine forventninger.

Vi beklager, at serviceniveauet var mangelfuldt. Hvis du tid til og mulighed for at give uddybende feedback, så er vi meget interesseret i at høre mere om den dårlige service.