Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Gratis avbestilling frem til 21.08.22
Agoda.com
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nyoppusset hotell. Gode senger og stilmøbler. Stilmøbler også ellers. Betjening ga oss gode råd og var hjelpsom. Gode parkeringsmuligheter både som hotellet tilbød og rett ved, med utgangsdører bak som åpnet seg automatisk da vi fraktet bagasjen. Hit kommer vi nok igjen, kanskje allerede neste sommer.

Takk, Lydhoer
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Andet på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kære gæst,

Tusind tak for de fine ord om jeres ophold på Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi er rigtigt glade for, at vi har kunnet danne rammen om et godt ophold i vores dejlige by, og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage til hotellet en anden gang.

Helnan Phønix Hotel

Anmeldt 5. august 2020

Hotellet er under oppussing, og det er nok på sin plass. Når dette er sagt så er hotellet kjempekoselig med store rom, god wifi, nok av kontakter på rommet og et stort og greit bad.
Det som trekker litt ned er at det er veldig enkelt og spartansk på rommet, muligens pga renhold i forbindelse med covid-19 eller oppussingen. Men seng og madrass var kjempegode.
Det var veldig pågang i frokosten, mye folk og litt for lite plass så mange måtte sitte i resepsjonen eller ute og spise. Men dette ordnet seg utover uka. Frokosten var god, og det ble etterfylt så lenge der var gjester.
Stor god parkeringsplass for hotellet, kostet 75 DKK pr. døgn.
Alt i alt et sentralt beliggende hotell som vi kommer til å benytte i fremtiden.

Romtips: Mot bakgård.
Takk, JonMortenJ
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Other på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2020

Hej Jon,

Mange tak for anmeldelsen af dit ophold på Helnan Phønix Hotel Aalborg. Vi sætter pris på ordene, og vi er glade for, at du har haft en god oplevelse her i Aalborg.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til Nordjylland og Phønix Hotel en anden gang.

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Veldig sentralt, alt du trenger innenfor 1 minutt eller 2 gange.Hyggelig personale, god frokost. Supergode senger med ekstra puter Bra med parkering. Veldig rent og pent. Anbefales til de fleste....

Takk, Reidun B
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Other på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2020

Hej Reidun,

Mange tak for ordene om dit ophold på Helnan Phønix Hotel Aalborg. Vi sætter pris på feedbacken, og vi er glade for, at du har haft en god oplevelse hos os.

Vi ser frem til at gentage succesen en anden gang og byde velkommen tilbage til Aalborg og Phønix Hotel.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på Phoenix flere ganger. Det er et greit hotell. De har, og holder på med oppussing. Det kunne nok trenges. Det ligger greit til med gåavstand til det meste i sentrum. Nå under coronasituasjonen er det utfordrende med avstand, spesielt i frokostsalen hvor det blir trangt. Men dette er jo og gjestenes skyld som ikke bryr seg om å holde avstand. Men alt i alt etbra hotell.

Takk, Ove J
Helnan Phønix Hotel Aalborg, Other på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2020

Hej ove,

Mange tak for ordene om jeres ophold på Helnan Phønix Hotel Aalborg. Vi sætter pris på jeres feedback, og vi er glade for, at I har haft endnu et godt ophold hos os.

Som du selv nævner, som er vores omfattende renovering i fuld gang, og vi har for nyligt taget vores nye reception i brug, ligesom flere konference- og selskabslokaler er blevet renoveret. Vi stopper naturligvis ikke her, og vi er lige nu ved at renovere vores rom. Vi glæder os meget til at vise jer og vores øvrige gæster resultatet af vores store renovering.

COVID-19 er en udfordring for os alle, og vi beder vores gæster om at respektere de retningslinjer, vi har på hotellet. Vi beder eksempelvis vores gæster om at holde afstand, om at benytte handsker i frokostområdet, om at spritte deres hænder og meget mere. Derudover har vi arrangeret vores frokost på en måde, der giver mere mening i forhold til COVID-19, og vi har sat en begrænsning på, hvor mange gæster der kan være i frokostområdet ad gangen.

Vi ser frem til jeres næste besøg i Aalborg, og vi håber, at vi får muligheden for at danne rammen om jeres ophold i byen.

Anmeldt 2. oktober 2019

Vi har bodd mange ganger på Phoenix. Sentralt og med praktisk parkering. Men nå begynner endel av rommene virkelig å bli for slitne. Særlig badet nå sist. Skittent udelikat plastgardin foran badekaret. En vask med dårlig /rusten sluk. Et toalettpapir ev elendig kvalitet med holderen plassert nærmest bak toalettet. 5. etg m trapp fra 4. etg.

Dato for oppholdet: september 2019
1  Takk, Hera4623
Helnan Phønix H... A, Reception på Helnan Phønix Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2019

Kære gæst,

Mange tak for anmeldelsen af opholdet på Helnan Phønix Hotel i Aalborg. Vi sætter pris på din feedback.

Du nævner behovet for renovering af hotellet, og vi er faktisk i fuld gang med de indledende faser af en renovering af specielt værelser. Så næste gang I besøger os, kan vi forhåbentlig byde velkommen til et renoveret, klassisk hotel.

Helnan Phønix Hotel