Gøy opplevelse for hele familien!

Anmeldt 30. juli 2017
Freyja B
Kristiansand, Norge
Interessant besøk

Anmeldt 20. juni 2016
GisleLeonard
Jessheim, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Ålborg
Anmeldt 29. oktober 2019 via mobile enheter

Om man har en lidenskap for skip, krigshistorie eller modeller så er dette en innertier. Ikke bare har de svært mange gjenstander, de har og en torpedobåt og en ubåt du kan besøke. En opplevelse man må oppleve!

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Mudbarrel
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Helt supert sted for store og små. Masse spennende marine historie. Flotte aktiviteter for barna. Masse å se, gjøre og lære. Is, øl og mineralvann selges i kiosken som har mange suvenirer.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Lars Erik O
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Spennende museum for både barn og voksne, mange flotte modeller av forskjellig skip og utstilte båter utendørs. anbefales!

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, mort1804
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Familie med tre barn på 8, 9 og 14 år. Alle koste seg masse. Veldig interessant museum for hele familien, å gå inn i en ubåt var opplevelse for alle!

Dato for opplevelse: juli 2017
2  Takk, Freyja B
Springeren, Gæsteansvarlig på Springeren - Maritimt Oplevelsescenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2017

Tak for jeres fine anmeldelse. Dejligt at I har haft en god oplevelse.

Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Tenåringene, som har vokst opp i "PlayStation-generasjonen", trengte dette (vi tvang de med) Er du en maritimfreak så dette stedet proppfullt av opplevelser. I alle fall om du i tillegg liker historie. Vår største opplevelse var å kunne besikte den pensjonerte u-båten og krigsfartøyet. Det var vært besøket alene.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, GisleLeonard
Springeren, Receptionschef på Springeren - Maritimt Oplevelsescenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2016

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er glade for at høre at I har haft en god oplevelse