Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 182
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Suiten var romslig, lys og fin. Familierom var ganske trangt. God frokost med godt utvalg. Stille og rolig ved hotellet. Litt utenfor bykjernen, men ikke langt å gå. Parkering rett på utsiden. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, monicas265
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej Monica S.

En meget stor tak for besøget og dine vældigt fine kommentarer om vores hotel. Vi håber at se jer i Aalborg snart igen.

Med de bedste sensommer hilsner

Finn Rosenqvist, hoteldirektør

Anmeldt 7. august 2018

Stort hotell sentralt i Aalborg med god parkering. God frokost. Vi savnet kjøleskap på rommet, mener at et så bra hotell burde tilby det. TV i resepsjonsområdet var ute av drift under sluttspillet i VM fotball.

1  Takk, 500astra2
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Kære gæst.

Tak for dine fine ord om vores hotel og service. De oprindelige minibarer på værelserne er for mange åpr siden skiftet ud med vores Scandic SHOP- som er åben døgnet rundt og tilbyder et stort udvalg af kølige drikkevarer. Et køleskab tilbyder vi desvrre ikke i Scandic som en del af værelsesinventaret.

Med venlig hilsen

Finn Rosenqvist, hoteldirektør

Anmeldt 4. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell. Rommene er rene og grei størrelse, frokosten var helt strålende, parkering i kjelleren. Ligger også greit til, selv om det ikke er midt i sentrum som framstilles som. Anbefales absolutt.

Takk, msomm
Susanne A, Receptionschef på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Tusind tak for dit besøg og denne flotte feedback.

Vi håber at se dig igen.

rigtig god sommer

Med venlig hilsen