Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde familie rom. Litt trangt når sofaen blir slått opp til seng. Men ellers var det topp frokost. Det var også mulighet for å lade elbilen for 125 dk. Døgnet i hotellets egen garasjeplass. Det er også masse offentlige parkeringsplasser i umiddelbar nærhet..

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Lars Erik O
704FinnR, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Kære Lars Erik O.

En stor tak for Jeres besøg her i påsken og de fine kommentarer.
I forbindelse med en kommende renovering af vore værelser, vil vi fremover kunne tilbeyde et antal værelser til en familie, baseret på køjesenge til børnene, hvilket skulle give lidt bedre plads.

Vi håber at se jer igen i Aalborg.

Med de bedste hilsner

Finn Rosenqvist, hoteldirektør

Anmeldt 23. mars 2019 via mobile enheter

Var på hotellet mellom 28. Februar og 1. Mars. Hotellrommet var fint og vasket da jeg og familien ankom hotellet. Trenings rommet var veldig bra utstyrt. Var mer enn jeg forventet fra et hotell treningsrom. Frokosten var fantastisk eneste var at begge Kaffemaskinene var i ustand men de ble prøvd fikset rett etter frokosten var slutt. All in all et fantastisk hotell for ein liten weekend i Danmark og Aalborg

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, thechampgaming123
704FinnR, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mars 2019

Kære Gæst.

Rigtig mange tak for jeres besøg og fine ord. Dejligt at høre.
Vi byder jer gerne meget velkommen tilbage.

Finn Rosenqvist, Hoteldirektør

Anmeldt 5. januar 2019

Slitt hotell eller en gererell oppfatning av Scandic...greit nok for en natt eller to.
Bra service og ok frokost. Kort spasertur til sentrum og masse gode resturanter.
I forhold til det du får synes jeg prisen er for høy. Gode og billige parkeringsmuligheter.

Dato for oppholdet: januar 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, KeLe68
SusanneA1062, Receptionschef på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Kære gæst

vi sætter stor pris på din feedback, den blev vi rigtig glade for

Vi beklager at du ikke var tilfreds med prisen på værelset, men dejligt at vi havde billige parkeringsmuligheder.

ønsker dig et rigtig godt nyttår og håber at se dig igen

Susanne Andreasen
FOM

Anmeldt 9. desember 2018

Dette hotellet ligger i sammenheng med ett stort kurs og konferansesenter.
Jeg bestilte en junior suite under denne turen, rommet var stort og flott. Det var helt klart verdt prisen, som ikke var så ille. Det var gratis vannflasker i minibaren, men reagerte litt på at den ellers var tom. Når man bestiller ett slikt rom, forventer man at det er noe mer i minibaren. Frokosten var bra med godt utvalg.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, WFrode
SusanneA1062, Receptionschef på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kære Gæst

Tusind tak for din feedback, den blev vi rigtig glade for.

Vi håber at se dig igen i det nye år..

Rigtig glædelig jul

Susanne Andreasen
FOM

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Suiten var romslig, lys og fin. Familierom var ganske trangt. God frokost med godt utvalg. Stille og rolig ved hotellet. Litt utenfor bykjernen, men ikke langt å gå. Parkering rett på utsiden. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, monicas265
Finn R, Direktør på Scandic Aalborg City, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Hej Monica S.

En meget stor tak for besøget og dine vældigt fine kommentarer om vores hotel. Vi håber at se jer i Aalborg snart igen.

Med de bedste sensommer hilsner

Finn Rosenqvist, hoteldirektør