“Stiligt lokale”

Kjøkken: Dansk
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. januar 2019

Har vært her flere ganger og det er ganske likt hver gang....
1.Lokalet i kjeller med hvelvinger og sjarm.
2. God og smakfull mat.
3. Service...fraværende.
Men er du sulten og liker god mat og masse øl er dette plassen. Ikke la deg lure av navnet,den eneste vinen vi kunne bestille på glass var 1 stk dårlig rødvin.

2  Takk, KeLe68

Anmeldt 26. august 2018

vi var innom på dagen og bestilte bord,de mente det ikke var nødvendig.Men bra vi gjorde det, det var ganske fullt når vi kom:-)Helt tipp topp mat,god service.Veldig koselig nede i kjelleren,man kan også sitte ute og ta seg noe og drikke/spise.Men i sesongen må man nok bestille bord for og være sikker.

Dato for besøk: august 2018
Takk, gerd972
Anmeldt 8. august 2017

Duus Vinkjælder befinner seg i lokaler fra 1625. Hovedrestauranten ligger i en flott hvelvkjeller. Lokalene er så spesielle at guider fra en anløpet cruisebåt hele tiden kommer innom med sine grupper. Maten som ble servert var imidlertid helt ordinær.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Norwegian425
Anmeldt 3. april 2017

inviterte fam og venner på lørdags lunch her, enda engang leverer de, god mat spec hønsefrikasse ble der snakket mye om, syns sildene var veldig gode, godt utvalg av snapse og øl, ble sittende lenge, men får mye for pengene, kommer igjen

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Erikdansken
lenem555, Ejer på Duus Vinkjaelder, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2017

Hej Erik. Først og fremmest tusind tak for dit/jeres besøg og også mange tak for din anmeldelse med de fine ord.
Vi glæder os allerede til at kunne byde dig velkommen igen og hygge om dig !
Mvh. Lene & Peter
Duus Vinkjælder

Anmeldt 11. februar 2017 via mobile enheter

Koselig lokaler og god drikke. Spiste ikke så mye denne gangen. Hyggelig betjening. Fyr på peisen. Greit sted for lunsj eller en hvil innimellom shopping.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, marithbk

Reisende som så på Duus Vinkjaelder, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Duus Vinkjaelder? Del dine erfaringer!