“Mat, øl og fotball”

The Irish House
Vurdert som nr. 2 av 6 Barer og puber i Ålborg
Kjøkken: Irsk
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på The Irish House hver kveld i den tiden vi var i Aalborg for å se fotball. Etter coronapausen var det kamper hver kveld, og ettersom vår familie har 3 forskjellige lag vi heier på, ble det 6 kamper på en drøy uke.
Vi var ikke der for festen sånn sett, men fikk så klart med oss den gode stemningen som ble i helgen når det var en flink trubadur som spilte.
Godt utvalg av øl til både de som liker mørkt og lyst øl og en helt ok pub-meny.
Men det var nok først og fremst de veldig hyggelige menneskene som jobbet der, og at de viste alle kampene, som fikk oss til å komme tilbake kveld etter kveld.
En tradisjonell irsk, brun pub - akkurat som du håper at en slik pub skal være!

Takk, gisleaa

Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Koselig pub. Helt super for å ta seg en øl eller to, men for all del ikke bestill mat. Tok en time å få en enkel nacho. Ikke god, ikke god service og frekk betjening. Men for all del helt ok hvis du skal ta en øl.

Takk, Heidi P
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

The Irish House er en fin tradisjonell irsk pub. Trivelig betjening, lokale som står i stil til navnet og godt ølutvalg. Hva mer kan man kreve?

Dato for besøk: juli 2017
Takk, egilw2016
Anmeldt 15. mars 2016 via mobile enheter

Nydelig Irish coffee i flotte stemningsfulle lokaler. Da vi var innom var det rolig. Kelneren hyggelig og serviceminded

Dato for besøk: februar 2016
Takk, lille20192019
Anmeldt 25. mai 2013

Et hyggelig besøk på en irsk pub/restaurant, som nå endelig er blitt røykfri, og kan besøkes av vanlige folk.
Vi var 10 personer som hadde et hyggelig besøk, noen hadde små matretter, andre drakk bare øl,
Men vi var alle godt fornøyde,, og kan absolutt anbefale et besøk.

Dato for besøk: mai 2013
    • Atmosfære
Takk, parnet

Reisende som så på The Irish House, så også på

Har du vært i The Irish House? Del dine erfaringer!