Expedia.comUSD 180
Agoda.comUSD 180
eDreamsUSD 180
Trip.comUSD 206
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Hadde sist helg en firmatur og overnattet der i 4 døgn.
Rommene var veldig romslige, med hele to bad til rådighet.
Ligger sentralt og fint til, med hyggelig betjening.
Frokosten var topp, og en fin grei bar i første etasje.
Det som kanskje dro det litt ned var de dårlige vinduene ut mot hovedveien.
Disse byrde ha vært skiftet for en stund siden, da trafikk støyen trakk godt inn hele døgnet.
Men, absolutt ett sted å besøke om en ønsker ett opphold i Ålborg.

Takk, Mr_Viking1
anpi2017, Receptionschef på Comwell Hvide Hus Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Kære Mr. Viking

Af hjertet mange tak for din flotte anmeldelse af dit besøg her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg, skønt at du havde en dejlig oplevelse og nød dit ophold.

Vi håber allerede i år at kunne få påbegyndt arbejdet med nye døre og vinduer - så med lidt held er de skiftet ud hvis du kommer og besøger os igen en anden gang.

Mange tak for feed back, det sætter vi stor pris på.

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Et stort hotell med sentral beliggenhet, korridorer og hotellrom ville nok satt pris på en «make-over» men store deler av hotellet fremstår nytt og nylig oppusset; og det er veldig fint. Luftig, mye lys og flotte farger! Frokosten var litt skuffende, vi spiste tidlig og så ingen ansatte i frokostsalen. Bar V hadde meget gode drinker og hyggelige ansatte! Restauranten på hotellet hadde virkelig god mat; nydelige smaker! Vi fikk flott service fra alle ansatte! Det lønner seg å oppgradere hotellrommet; koster ikke mye og gir hotellopplevelsen et løft.

2  Takk, TheaKBye
anpi2017, Receptionschef på Comwell Hvide Hus Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Kære TheaKkye

Mange tak besøget her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg - det sætter vi stor pris på.

Jeg er ked af at du syntes at væóres værelser ikke er helt "up to date" vi bruger megen tid på vedligehold, og det skulle gerne fremstå fint og flot hos os. Bygningen er jo af ældre dato, men bør fremstå charmerende.

Tusind tak for din ros af vores bar og restaurant, det skal jeg sørge for går videre.

Vi håber at kunne byde velkomne igen en anden gang.

Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell, med rolig beliggenhet rett ved en park. Kort spasertur gjennom parken for å komme til sentrum. Luftige og lyse rom, rent.
Hyggelig betjening , billig og god småmat i baren på kvelden . Bra frokost.
Vi kommer tilbake!

Takk, Fetsund
anpi2017, Receptionschef på Comwell Hvide Hus Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Kære Fetsund

Tusind tak for besøget her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg - og mange tak for de rosende ord om jeres ophold og hotellet, det sætter vi stor pris på.

Vi glæder os til at byde velkomne her hos os igen.

Anmeldt 15. desember 2019

Vi hadde 1 natt i 12 etasje på dette hotellet. Betalte 250 Nok for oppgradering, og fikk rom 1204 med kaffemaskin...Nakne kalde hvite vegger og tak, ingen dekor på vegger utenom hodegavl på sengen. Ingen luftkondisjonering. Måtte åpne verandadør for å ikke svette ihjel. Sengene var komfortable. Frokosten var en tragedie i mine øyne sett opp mot rompris og angivelig 4 stjerners hotell. Ingen speilegg, ingen bacon, men små glassboller med klein eggerøre og 1 liten pølse samt bitte må baconbiter. Latterlig... Videre er utvalget av kjøttpålegg og annet pålegg forøvrig svært sparsomt. Jeg ble utrolig skuffet - tror ikke jeg har opplevd en så dårlig hotellfrokost på noe skandinavisk 4* hotell noengang! Det holder ikke å bruke argumenter som "eco-friendly" og low-waste policy, dette er virkelig ikke et Dansk hotell verdig. Personalet i resepsjonen var hyggelige og hjelpsomme. Jeg kommer absolutt ikke tilbake til dette hotellet - synd, det har absolutt potensiale, men da må noen ta en oppdatering på hva gjester ønsker...

Romtips: Høyt oppe, mot byen
Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, Norway68
Anmeldt 26. august 2019

Resepsjonisten var lite serviceinnstilt og imøtekommende ved innsjekk. Resepsjonen og restauranten fremsto som veldig fine, men rommene var dårlig pusset opp. Maling falt av døren, det var hull i veggen som kun var malt over og vi hadde kun et håndkle enda vi var to personer på rommet. Nærmeste nabo var en godt trafikkert vei og rommene var lytt. Var i tillegg et arrangement på parkeringsplassen til hotellet med høy musikk som virket støyende. Måtte betale or parkering i hotellets egen P-kjeller. Frokosten så bra ut, men mye av frokosten var linet opp i glasskrukker som gjorde at du ikke kunne velge mengde selv, ink egg og bacon. Fikk ikke bacon uten å ta egg. Manglet varmt vann ved te og kaffe stasjonen i resepsjonen så selv om tanken var god med kaffe og te on the go funker det dårlig uten varmt vann. Maten i restauranten var helt grei, desserten var god, men hovedretten var alminnelig. Middels service, hyggelig men veldig treg. Måtte til slutt gå til baren for å betale.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, martyy321
anpi2017, Receptionschef på Comwell Hvide Hus Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Kære Martyy

Mange tak for din meget nøje beskrevet anmeldelse af dit ophold her hos os på Comwell Hvide Hus Aalborg.

Jeg er ked af at mange ting ikke virkede til at fungere helt for dig, vi har renoveret hotellet fra top til tå i 2014 og renovere fortsat løbende, jeg notere mig de fejl du oplevede ved dit besøg.

Der er altid noget at lære ved feed back, og jeg takker mange gange for alle dine observationer,

Vi håber at vi kan byde velkomne igen en anden gang.