“God mat”

Vurdert som nr. 5 av 16 Kaffe og te i Ålborg
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Hadde en fin Lunch på torvet i solskinn! Veldig koselig personale . Her kommet vi gjerne tilbake for Lunch eller middag !

Takk, wenchemeling

Anmeldt 5. august 2020

Her har de mange småretter og lunchretter i et koselig miljø. Like ved et torg med mange spiseplasser og et yrende liv. Her er det servering i flere etasjer, og med helt ok priser, god mat og ditto drikke. Minuset må være at det til tider var lang ventetid på servitøren, men med mye folk inne er det forståelig. Kan absolutt anbefale dette stedet.

Takk, JonMortenJ
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Det beste med stedet er beliggenheten. Et utrolig koselig torg rett ved handlegate. Vi ventet på en annen familie og bestilte nachos og drikke i påvente av de. Rimelige priser og trivelige ansatte

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, StavangerStina
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Stakk innom for en lunsj på bytur i Aalborg. Trivelig atmosfære, godt utvalg i lunsjretter og ikke minst god mat. Mange besøkende men grei ventetid likevel. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tourist118747
Anmeldt 11. februar 2018 via mobile enheter

På jakt etter lunsj, og så havnet vi her, og det var slettes ikke et dumt valg. Bra med folk, men rask og grei servering.
For min del lune fiskefrikadeller med nydelig salat, remulade og rugbrød. Kona kylling og baconsandwich. En lille og en stor øl og hele herligheten til den nette pris av DKR 190,-. Så her får du mye for pengene, og når det i tillegg smaker riktig så godt kan plassen trygt anbefales. I tillegg meget sentralt beliggende rett ved isbanen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Laksefiskeren

Reisende som så på Café KlosterTorvet, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Café KlosterTorvet? Del dine erfaringer!