“Verd et besøk”

Vurdert som nr. 26 av 275 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra 3 retters meny! Store delikate serveringer ! Kokkene her er i verdensklasse ! Servitørerene kan sitt yrke og veileder slik at du får en bra opplevelse

Takk, wenchemeling

Anmeldt 19. august 2019

2 venner på tur og den ene anbefalte denne da han hadde spist her tidligere.
Vi valgte hver vår rett og ingen ble skuffet. Siden vi var der tidlig på aftenen var det ikke mange kunder der slik at vi fikk god personlig service.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Nikozero1
Anmeldt 3. juli 2019

Vi var syv voksne som kom uten bordreservasjon. Vi ble hjerteligst tatt i mot, og fikk tilbud om plass i kafe eller terrassedelen. Vi spiste fra a-la-cart-menyen, og maten var både velsmakende og fint tilberedt. Utvalget av viner var også tilfredsstillende, og litt for enhver lommebok.
Vi var meget fornøyd.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, serviceopp
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Vi spiste kyllingsalat, burger og kyllingfilet. Maten var grei, men maken til dårlig service har jeg sjelden opplevd. Da vi kom inn i restauranten ble vi møtt av en mann som ikke sa et ord, men som bare pekte på bordet vårt og slang tre menyer foran oss. Hun som tok i mot bestillingen var ikke særlig bedre, men hun snakket i hvertfall. Det tok lang tid før maten kom og ingen kom for å spørre om det smakte. Da vi skulle betale kom den samme mannen med regninga. Jeg gir ikke tips når servicen var så elendig, og han rev bare til seg pengen fortsatt uten å snakke og uten å si takk. Kommer dessverre ikke tilbake hit.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 621ElinA
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Det er godt mulig, den var meget god. Skikkelig kremet fiskesuppe som smaker nydelig selv for en normann ! God service og nydelig mat. Biffen var også av ypperste kvalitet og perfekt stekt! Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, billsS9473EF

Reisende som så på Fisk og Skaldyr, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Fisk og Skaldyr? Del dine erfaringer!