“God middag til rimelig pris”
Anmeldelse av Cafe Vesteraa

Cafe Vesteraa
Vurdert som nr. 77 av 274 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Anmeldt 7. august 2020

Dette var en hyggelig overraskelse i Vesterå i Aalborg! Midt inne mellom mange dyre restauranter lå en hyggelig kafe med god og rimelig middag.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 286kjelll

Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med utrolig god mat! Vi spiste lunsj her en dag og frokost en annen dag. 6 pers var veldig fornøyde begge dager med ulike retter.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Vibecke L
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Ankom Cafe Vesteraa en lørdag kveld for å spise et lite måltid og drikke mange gode drinker, men fikk ikke lov å bestille mat selv om kjøkkenet egentlig ikke skulle stenge før 21.00 og klokken ikke var mer enn 20.45. Hvor lang tid tar det å lage litt nachos? Vi gikk på nabostedet og koste oss der kvelden.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 629renatef
Anmeldt 21. september 2015 via mobile enheter

Hyggelig lokale! Maten så svært innbydende ut og smakte meget bra! Spiste hamburger og pommes feires, tar gjerne turen igjen!

Dato for besøk: september 2015
1  Takk, 372linnl
Anmeldt 3. mars 2013

Beste utestedet i Aalborg, alltid mye folk og bra musikk. Ligger i en sidegate til Jomfru Ane gade. Fantastisk Mojito! Rolig nede og fart i andre etasje.

Dato for besøk: juni 2012
1  Takk, chrkols

Reisende som så på Cafe Vesteraa, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Cafe Vesteraa? Del dine erfaringer!