“Super familierestaurant”

Kjøkken: Italiensk, Pizza
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

God mat. Takk service. Hyggelig betjening. Meget barnevennlig. Barna fikk utdelt fargestifter for å tegne på duken med, og det ble en stor suksess. Kommer gjerne igjen

Takk, VidarK97

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi har vært her en gang før, og det er en fantastisk plass. Det var like bra denne gangen. Utsøkt mat og et enormt utvalg av italiensk øl.
Hyggelig betjening, god atmosfære, rimelige priser. Anbefales på det varmeste

Takk, Bodil T
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte bord for 4 (2 voksne og 2 barn) på forhånd, da vi ikke fikk bord dagen før.
En heller skuffende totalopplevelse.
Dyrt, lang ventetid (til og med for å bestille drikke)...
Maten ok, midt på treet.
Bestilte en flott vi flaske gir 700 norske kroner, måtte be om vann til vinen (15 minutter at vinen ble servert). Måtte betale for en stor flaske vann, kunne ikke få springvann.
Endte opp med 2000 kr for en familiemiddag.
Syns atmosfæren i selve restauranten var god, men servitørene var generelt sure, stressede og ikke veldig serviceinnstilt.

Takk, BiancaP1563
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Fint og klassisk innredning. Grei service. Utrolig god pizza. Har også mykje godt utvalg av drikker og spesielt øl. Akkurat det man ser etter på en kveld der man vil kose seg.

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, 647mathiasd
Anmeldt 19. oktober 2019 via mobile enheter

Besøk her en fredagskveld, 2 vokse og 1 tenåring. Merkelig at hovmester ved inngang bruker 3 minutter til å finne et ledig bord på sin datamaskin når det er Max 10 % av bordene der det satt folk på når vi kom - og det kom heller ikke flere gjesterhelt ok mat med 2 pizzaer og 1 risotto. Dumt også at kelner glemmer 1 bestilt drikke til hovedretten når det er så få gjesterOg synd å se at noen nye gjester må snu i døra siden kjøkkenet stenger allerede kl.21:30 (det er tidlig for et slikt sted).

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 993gustavs

Reisende som så på SanGiovanni Trattoria & Pizzeria, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i SanGiovanni Trattoria & Pizzeria? Del dine erfaringer!