“Topp Pizza, hyggelig betjening”
Anmeldelse av Azzurra Nordkraft

Azzurra Nordkraft
Vurdert som nr. 45 av 281 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019

Alltid god pizza her i tøffe omgivelser i et transformert kraftverk. Spennende sted :-) Flott og hyggelig betjening

Takk, Finn Morten B
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hej Finn. Tusinde tak for der. Håber vi ses igen snart

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig besetning med god mat å fine uteplasser i sommer varmen. Ligger litt utenfor allfarvei å er fin plass å spise veldig god pizza.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Sondre N
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2018

Mange tak for det hav det bra

Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig mann som jobber der og de hadde også veldig godt pizza!
Anbefales å ta en tur innom her. Var ikke så veldig dyr heller.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Ann I

Tusinde tak for det. Det er mit job. Hilsen

Anmeldt 17. mai 2018

Man. 26.02.2018 På dagstur frå Oslo/Stena S./Fr.havn — krona med beste pizzaen vi har smakt i Danmark. Servert oss av like fabelaktig vennlege, polske, snart danske Jacek K. Andre gongen vi åt her og like nøgde som fyrste. Likar dette spanande lokalet betre enn dei meir 'tradde' Azzurra-søsterrestaurantane. Pizza på Azzurra lyt bli ein årleg tradisjon. Helst oftare.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, ArneAslakson
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Hej. Mange tak for jeres personlig anmeldelse. Det var fornøjelse at servere jer i forbidensle med fodbold stævne. Vi står klar i 2019. Vi ses igen

Anmeldt 6. mars 2018 via mobile enheter

Vi gikk rundt i området og så etter et sted for å spise og kom inn på Azzurra. Vi hadde ikke bestilt bord, men ble tatt godt i mot og fikk plass i annen etasje. Fikk bra bord og det var hyggelig og servicevennlig betjening. En bestilte lasagne og jeg pizza. Maten var velsmakende. Kan anbefale dette stedet.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, alfjohann
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Hej. Mange tak for det. Fantastisk at I roser vores service og mad. Tak for besøget. På gensyn

Reisende som så på Azzurra Nordkraft, så også på

Har du vært i Azzurra Nordkraft? Del dine erfaringer!