“Kjempegod pizza og svært hyggelig personale”
Anmeldelse av Azzurra Nordkraft

Azzurra Nordkraft
Vurdert som nr. 39 av 279 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod pizza og svært hyggelig personale!:)Vi (to voksne og ett barn på 7 år)kom innom rett etter at de åpnet kl.16 og da var vi nesten alene. Vi bestilte pizza «Stella»( innbakt), pizza «Fitness» og en med Salami. Alle tre smakte kjempegodt og det var mye mat! 7 åringen var helt over seg av begeistring over sin pizza med salami. Servitøren var superhyggelig og ga oss ellers mange tips om hva der er å
se og gjøre i Aalborg.Tusen takk for det:)

Takk, 9500Solo
jacekk571, Markedsføring på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hej selv tak, rigtig god ferie og tak for besøget

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk! Tilbake for andre dag på rad
Antipastien er magisk. Trøffelpastaen er noe av det beste jeg har smakt. Og etter å ha tatt en tur inn i restauranten og kjent på luktene kjennes det ut som de har tidenes pizza. Bestilt en sånn og

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, JensR568
jacekk571, Markedsføring på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Mange tak for besøget

Anmeldt 3. august 2019

Vi ble anbefalt dette stedet av personalet på Musikkens Hus da deres restaurant var stengt, og det viste seg å være en bra anbefaling. Vi satt inne. Vi opplevde god service og veldig god pizza. Inne er det også en lekeplass som passer for mindre barn.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Ingeborg56
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2019

Hej. Mange tak. Godt I kunne lide vores restaurant og pizzaer. Hilsen fra personale. Legeplads er dog kun i sommeren (blot til info)

Anmeldt 15. mars 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj her sammen med min kjæreste når vi var på ferie i Ålborg. Utrolig hyggelig betjening og meget god pizza. Kan absolutt anbefale et besøk her hvis du er i Ålborg!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, malinjohnsen
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2019

Hej, mange tak for det. Det var fornøjelse at servere Jer. God ferie i Aalborg

Anmeldt 23. januar 2019

Alltid god pizza her i tøffe omgivelser i et transformert kraftverk. Spennende sted :-) Flott og hyggelig betjening

Takk, Finn Morten B
Jacek K, Gæsteansvarlig på Azzurra Nordkraft, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Hej Finn. Tusinde tak for der. Håber vi ses igen snart

Reisende som så på Azzurra Nordkraft, så også på

Har du vært i Azzurra Nordkraft? Del dine erfaringer!