“Supert”

Vurdert som nr. 20 av 274 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Buffet, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her er det fantastisk mat og super service. Vi tok all inklusive meny og det var ingenting å klage på. Lønner seg å forhåndsbestille bord

Takk, svenntorew

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Flammen leverer som forventet. Veldig bra utvalg av kjøtt med alt tenkelig av tilbehør.
Vennlige serverings personale.

Takk, vladimirm161
Anmeldt 29. august 2018

En restaurant med grill og kjøtt av mange dyr og stekt slik du ønsker. Dette er stedet for de som nyter å få det kjøttet de ønsker av blide og gavmilde kokker. Her er også et buffetbord med tilbehør av alle varianter som grønnsaker, frukt, poteter og sauser i fleng.
Med utrolig blide servitører og god vin ble dette en veldig vellykket kveld

Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 27. august 2018

Grillbuffet med mange retter. Stort salatbord og mange variasjoner i poteter, tilbehør og sauser.
Helt greit, men ikke noe mer. Been there, done that.
Ikke den type restaurant jeg vender tilbake til.
Hyggelig betjening.

Takk, Liv R T
Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 23 personer og alle var imponert! Nydelig og variert utvalg av kjøtt og tilbehør. Dette er et sted jeg vil tilbake til.

Takk, Geir N

Reisende som så på Restaurant Flammen Aalborg, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Flammen Aalborg? Del dine erfaringer!