“Smil og god mat!”

Vurdert som nr. 20 av 274 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Buffet, Reservasjoner
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Meget god service, god grillbuffet med noe for alle og enhver. Verdt et besøk!
Men pass på måkene om du sitter ute..

1  Takk, 179tinen

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig personale og god mat!Vi ( to voksne og en gutt på 7 år) besøkte restauranten søndag kveld og prøvde buffeten.Der var det mye godt kjøtt og utrolig mye tilbehør å velge mellom.Godt! Synes at det som gjør stedet bra er at alt personalet var svært hyggelige, det gjorde kvelden spesielt fin for oss :)

Takk, 9500Solo
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Lokalet var veldig fint å koselig, men når du bestille buffet får du nesten ingen ting kjøtt når man går å henter + at de "innfødte" får mye mere en oss "nordmenn" jeg spurte flere ganger om å få ekstra men endte opp med havparten så mye som mange andre. Maten var helt OK men ikke noe å skryte av.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Kjeldahl11
restaurant-flammen, Andet på Restaurant Flammen Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Hei Kjell

Tak for din anmeldelse.
Vi er kede af at høre omkring din oplevelse. Vi har et klart mål om at gøre vores gæster glad og vil derfor med gælde servere alt der kød vores gæster kan spise. Vi tager din anmeldelse med videre og har endnu mere fokus på dette fremadrettet så lignede ikke gentager sig.

Med venlig hilsen
Helene

Anmeldt 19. januar 2020

90% av tiden er dette intet mindre enn magisk for alle som elsker Kjøtt! Her kommer du så sulten du kan være og du går ikke ut døra før du ruller. Her spiser du det du vil av hva du vil.
Ett gigantisk utvalg av salater og tilbehør i tillegg til alltid å ha 10 + forskjellige kjøttretter en velger på.
Liker du godt stekt , gå til høyre, ellers bli på venstre side.
Lokalet ligger midt i sentrum, enkelt å finne og er meget innbydende og koselig.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, johantonnevold
Anmeldt 14. januar 2020

Ble forespeilet et rikelig utvalg av foretter sannheten var at salatbaren på en daglivarebutikk er mer fristende. De 15 forskjellige kjøtt rettene som ble reklamert for var et heller dårlig utvalg. Kjørte var så seigt at det ikke var mulig å spise (prøvde 2 forskjellige med samme resultat). Potetene var tørre og smakte jord, generelt grisete rundt der sauser sto. Var tydeligvis julebord sesong med mange berusede personer type drikk så mye du vill.Anbefales ikke.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 664ingeh
restaurant-flammen, Gæsteansvarlig på Restaurant Flammen Aalborg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2020

Hej

Tak for din anmeldelse. Vi vil meget gerne undersøge dette nærmere og du må i den forbindelse gerne vende tilbage med hvilken dag, tidspunkt og i hvilket navn der var reserveret bord til, på mail kontakt@restaurant-flammen.dk noter ”Aalborg Tripadvisor” i emnefeltet.

På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Helene

Reisende som så på Restaurant Flammen Aalborg, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Flammen Aalborg? Del dine erfaringer!