“Skuffende”

O'leary's Pub
Vurdert som nr. 174 av 281 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Amerikansk, Pub
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Her var det kaos med bestillingene og måtte vente lenge på drikke. Servitørene virket uerfarne og usikre. Ikke et sted å anbefale for småbarn.

Takk, svenntorew

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ikke et sted jeg ville spist igjen. Da vi fikk maten var det en av gjestene som begynte og spy rett foran oss i et søppelspann så og si inni baren da han rett og slett var dritings. Personalet som jobbet der sto bare og lo og fniste inni baren av vedkommende , og vi satt rett mot der og så på menst vi spiste. Ingen som kom bort og spurte om vi ville flytte oss, da jeg tenker ett hvert menneske ikke ønsker og sitte og se på noen kaste opp overalt menst man sitter og spiser. Det gikk ca 15-20 minutter fra han kastet opp til personalet hadde klart og fått med seg boss posen ut og tatt papir og tørket opp det som lå rundt søppelspannet. Veldig deilig og sitte og se på og lukte på menst man spiser. Personalet brukte ikke en gang noe vaskemidler for og vaske bort med bare noe papir og tørke opp det overfladiske. Og da står alle tappekranene til øl og glass rett over der han spydde , ganske ekkelt spør du meg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, tonjep95
Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

For en plass. Ligger sentralt - men mat er som fra bensinstasjonen - og service er ikke-eksisterende. Det er pub med "mat". Ingen spør om noe, og de vil helst du skal gå igjen.

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, DanNilssen
Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Vi tok lunsj her og det var helt ok burgere. Servitøren var løsningsorientert i forhold til å fikse mat til ungene. Toalettene var slitne og skitne.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, fr_yi2017
Anmeldt 20. juni 2016 via mobile enheter

Tenåringene ville absolutt spise en tidlig middag her, etter en dag med shopping og museum. Jeg skjønner hvorfor, da stedet er kult og tøft innredet. Skjermer over alt er heller ikke noe minus for de. Vi voksne er ikke så begeistret for halvfabrikat, men lot oss rive med. Det vi trekker for er at som eneste spisende gjester Kl.1600, hadde vi forventet at justeringene vi ba om på guttas menyer, ble levert. (Eks cheeseburger m/bacon og kun grønn salat). De leverte ikke slik servitøren sa ja til, så vi satte igjen to retter. Vi orket ikke krangle. Betalte 850.-DKR og gikk. Kul pub BTW for en kald pils

Dato for besøk: juni 2016
Takk, GisleLeonard

Reisende som så på O'leary's Pub, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i O'leary's Pub? Del dine erfaringer!