“Veldig veldig godt!”

Vurdert som nr. 34 av 279 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Jeg er glad i lam og bestilte lammekrone med asparges, bearnaise og mashed potatoes. Nydelig smak på lammet! Riktig stekt og smeltet på tungen. Deilig side orders og god vin til. Meget profesjonell og hyggelig betjening. Et kulinarisk høydepunkt på vår ferie til Aalborg.

Takk, TerjeBerger

Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

God atmosfære, hyggelig betjening og rask servering etter forholdene til 13 stk. Variert meny og Tapas tallerken og Moles Frites kan spesielt anbefales. I andre enden av skalaen kan det nok med fordel jobbes med med Nachos med kylling ved p ikke bruke industrielt tilbehør, (guacamole etc.)

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Olav H
Anmeldt 24. juli 2019

Veldig treg betjening, men hyggelig.
New york strip med Ingen smak.
Ba om medium biff, fikk gjennomstekt(grå).
Kjedelig Spare ribs.
Ventet lenge på betaling.
Meget skuffet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Kjellball
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Himmelsk god biff, perfekt grillet og bare sååå utrolig god! Kjempe godt tilbehør med en god rødvin til. Veldig god service med gode anbefalinger! Vi kommer garantert tilbake og anbefaler alle å ta turen hit om dere er i Aalborg.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, heidil502
Anmeldt 2. august 2018

Vi bestilte helstekt okse indrefilet til 2 personer. Vi ba om å få kjøttet stekt medium rå, men når vi fikk det servert så var det så og si helt grått. Det var småseigt og smakte heller ikke noe særlig godt. Når jeg tok dette opp med servitøren så begynte hun og argumentere i mot og småkrangle med oss. Ingenting ble heller slått av på regningen. Vi kommer aldri til å spise her igjen!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, roare2015

Reisende som så på Meat, så også på

Har du vært i Meat? Del dine erfaringer!