Expedia.comUSD 108
eDreamsUSD 103
Orbitz.comUSD 108
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Hotellet rotet med vår booking da vi skulle på lenge planlagt jentetur. Vi fikk beskjed da vi kom at de ikke hadde rom til oss, selv om det var booket et år i forveien. Unnskyldingen var et bookingsystem som tydligvis ikke fungerte. De ville derfor sende oss ut av byen på et hotell på mye dårligere rom. Da vi ikke så oss fornøyde med dette, fikk vi en dårlig tone og lite behjelpelighet fra hotellsjefen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Stine Camilla S
hoteljomfruane, Manager på Hotel Jomfru Ane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Dear StineCamilla,

Thank you for your feedback. As you know due to an error in our old reservation system, your reservation got cancelled. We are truly sorry about it and apologise for your inconvenience.That is why we recently have changed the reservation system to avoid any problems in the future.

Since we only had 1 available room, we offered 3 different solutions to try to resolve the issue. We provided your transportation to a new 4 star hotel, which we have found for you in 5 minutes walking distance. Moreover, you have received refund and an upgrade at both hotels (from economy to premium room) and a discount on your stay.
But once again thank you for your feedback and I am sorry if you feel like we could have done more for you.
Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Aalborg.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Kjapp og hyggelig innsjekk. Lite, men rent rom. Sengen var veldig god. Var en vifte på rommet og det var godt i varmen. Ble ikke noe plaget av lyd fra utsiden , selv med vinduet åpent da vi sov. Badet var lite, men pent. Ble veldig vått overalt da vi dusjet. Godt helfigurspeil på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Linda545
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell, veldig sentralt. Gode senger. Vi hadde litt lite rom, men det var rent og badet var bra. Ble litt urolig når jeg så øreproppene, men de trengte vi ikke da vi hadde vindu inn mot baksiden. Frokost utvalget var av vanlig dansk standard. Stort pluss at de hadde satt frem en vifte da rommet ikke hadde aircondition. Vennlig personale og det var lett å få låne en hårføner i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, s_lvianines
Anmeldt 13. september 2017 via mobile enheter

Et enkelt hotell med masse lyd fra gata utfor. Hotellet hadde ikke parkering, men nok av parkeringsplasser i området. Helt greit rom, rent og pent. Frokosten var utrolig enkel, men vi ble mette. Anonym betjening, men hyggelige. Resepsjonen var opp en bratt trapp, men det var rullestolheis.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, j0nne0
Anmeldt 14. august 2016

Hotellet lå midt i partygata, på godt og ondt... Var kjekt å kunne ha hotellet så nærme, men når man først skulle sove var det ganske vrient. Mye bråk og musikken stoppet klokken 05:00. Da begynte de fulle menneskene å bråke i gangene. Utenom dette var vi kjempe fornøyde.

Romtips: Prøv å få rom høyere opp enn resepsjonen. Mye bråk i den laveste etasjen.
Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Pamis A