FindHotel
Expedia.comUSD 103
CheapTicketsUSD 103
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet nær det meste i Ålborg . Til tross for at det ligger midt i bargata så var det stille på rommene. Herlig frokost og utrolig imøtekommende og hyggelig resepsjonist . Vi kommer helt sikkert igjen

Takk, 794lailan
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt hvis du er ute etter en fest i gata. Rommene er veldig små men rene. Ingen klesskap og bare noen få knagger med kleshengere. Sengene var gode og frokost helt grei. Litt bråk hvis du har rom ut mot gata

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, svenntorew
hoteljomfruane, Manager på Hotel Jomfru Ane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Thank you for taking your time to review us. We will use your review to improve our service and we hope to welcome you again in our hotel. :)

Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Hotellet rotet med vår booking da vi skulle på lenge planlagt jentetur. Vi fikk beskjed da vi kom at de ikke hadde rom til oss, selv om det var booket et år i forveien. Unnskyldingen var et bookingsystem som tydligvis ikke fungerte. De ville derfor sende oss ut av byen på et hotell på mye dårligere rom. Da vi ikke så oss fornøyde med dette, fikk vi en dårlig tone og lite behjelpelighet fra hotellsjefen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Stine Camilla S
hoteljomfruane, Manager på Hotel Jomfru Ane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

Dear StineCamilla,

Thank you for your feedback. As you know due to an error in our old reservation system, your reservation got cancelled. We are truly sorry about it and apologise for your inconvenience.That is why we recently have changed the reservation system to avoid any problems in the future.

Since we only had 1 available room, we offered 3 different solutions to try to resolve the issue. We provided your transportation to a new 4 star hotel, which we have found for you in 5 minutes walking distance. Moreover, you have received refund and an upgrade at both hotels (from economy to premium room) and a discount on your stay.
But once again thank you for your feedback and I am sorry if you feel like we could have done more for you.
Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Aalborg.

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Kjapp og hyggelig innsjekk. Lite, men rent rom. Sengen var veldig god. Var en vifte på rommet og det var godt i varmen. Ble ikke noe plaget av lyd fra utsiden , selv med vinduet åpent da vi sov. Badet var lite, men pent. Ble veldig vått overalt da vi dusjet. Godt helfigurspeil på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, Linda545
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell, veldig sentralt. Gode senger. Vi hadde litt lite rom, men det var rent og badet var bra. Ble litt urolig når jeg så øreproppene, men de trengte vi ikke da vi hadde vindu inn mot baksiden. Frokost utvalget var av vanlig dansk standard. Stort pluss at de hadde satt frem en vifte da rommet ikke hadde aircondition. Vennlig personale og det var lett å få låne en hårføner i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, s_lvianines