“Fantastisk frokost/brunsj buffet”

Vurdert som nr. 44 av 281 Restauranter i Ålborg
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig brunsj buffet. De har ikke det største utvalget, men til gjengjeld smaker den maten de har der helt fantastisk. Vi var her på første seating kl 10 og stedet bugner av folk. Personalet er hyggelige og hjelpsomme. Fyller på mat når det trengs. Kommer absolutt tilbake her igjen!

Takk, Birgitte M

Anmeldt 6. oktober 2016 via mobile enheter

Vi var ikke SÅ sultne så vi delte 2 pizza på oss 3. Der var perfekt. Et deilig sted med koselig atmosfære

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, 557kariannef
Anmeldt 15. juli 2016 via mobile enheter

Kjøkkener overrasker med spennende nordisk tapas og hjemmelaget chips. Dyktige bartendere og servitører, vel verdt et besøk. Anbefales

Dato for besøk: juli 2016
Takk, t0rgeirn
Anmeldt 21. oktober 2014 via mobile enheter

Vi ankom sent og skulle bare ha et glass vin. Fikk nydelig italiensk husets røde og ble anbefalt en ostetallerken istedet for snacks.

Begge deler meget bra i hyggelig moderne lokale med god varme og hyggelig betjening.

Takk, Rfolsen
Anmeldt 19. oktober 2014

Helt topp. Nydelig mat, gode priser, flott service, fantastisk innredning. Mat smakte deilig, vin likeså. Ditt vil jeg igjen :-)

Dato for besøk: oktober 2014
    • Atmosfære
3  Takk, Mena12345

Reisende som så på Helmuth Aalborg Bar & Kitchen, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Helmuth Aalborg Bar & Kitchen? Del dine erfaringer!