“Vennetur til ålborg”

Highway 66
Vurdert som nr. 108 av 281 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Amerikansk
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Vennepar 6 stk fikk deilig bord i koselige omgivelser god service og deilig mat på en lørdagskveld i desember 2018 denne plassen kan anbefales

Takk, othild

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Bestilte medium biff som var langt iver gjennomstekt og servert kald.

Kun pommes fritsen som var lunket.

Meget meget skuffet

Dato for besøk: juli 2018
Takk, magnus573
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

24 grader og bare karneval i byen gjorde at uteserveringen var full og veldig god stemning. Det var arrangement på det lille torget her som gjorde at vi bestemte oss for å prøve denne plassen.

Selv om det var travelt var servitørene tidlig på plass, og smilende som bare det.

Bestilte en pepperbiff, og fruen bestilte frityrstekt kylling. Man får det man forventer hvis man hadde gått inn i en typisk amerikansk veikro. Store porsjoner, men ganske enkelt servert. Virker som det ikke er noe annet enn pommes frites som blir servert til maten. Får en stor 250 grams biff, med gode Grønnsaker og saus, men hadde vært mye bedre om en kunne bestilt fløtegratinerte poteter til eller lignende.

Fruen bestilte en liten kylling, å det som blir beskrevet som liten i USA gjelder ikke i resten av verden, og heller ikke her. Veldig fornøyd, da pommesfrites passer godt her, men blir noe tørt uten saus.

Alt i alt veldig godt, men kunne med små grep blitt bedre.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, haraldb803
Anmeldt 7. september 2017

Koselige lokaler blei tatt godt i mot av en blid servitør maten kom raskt på bordet. Rent og lyse fine lokaler. Bestilte burger og den skuffet ikke pomfrien var passe stekt. Måtte ikke vente for lenge på regningen. Anbefaler på det varmeste

Dato for besøk: august 2017
Takk, Irene00063
Anmeldt 11. august 2017

Etter å ha lett etter et tilfredsstillende sted å spise kom vi tilfeldigvis hit. Var vanskelig å finne for en som ikke er kjent i Ålborg. Ble møtt av en hyggelig servitør som viste oss bordet. Det var ikke så mange gjester i lokalet, var oss som kom først deretter kom pluss det henholdsvis 4 og deretter 1 gjest til. Tok litt lang tid før maten kom med tanke på tom restaurant.

Dato for besøk: august 2017
Takk, IreneA465

Reisende som så på Highway 66, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Highway 66? Del dine erfaringer!