“Helt ok.”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat. Synes en del av rettene var smakløse, men god sushi! Kjekt med akvarium i restauranten. Greit utvalg av øl og vin

Takk, HavardBoe

Anmeldt 18. februar 2020

Lunchbuffeten (kalles frokost i Danmark) koster kun 88 kroner og er vel verdt pengene. Svært mange forskjellige retter (sushi, kinesiske og thai). Alt var velsmakende. Blid betjening

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Norwegian_couple4
Anmeldt 17. oktober 2019

Den populære restauranten svarte over all forventning: Nye, hyggelige lokaler (med flere akvarier), glimrende service og nydelig mat. På buffeten var det minst 10 sushiretter, over 20 varme kinesiske-/thairetter og et stort utvalg av grønnsaker, salater og et rikholdig dessertbord.Alle rettene var svært velsmakende, hvor jeg vil spesielt fremheve at du selv kan komponere dine wokretter, som blir stekt av en egen kokk. Etter vårt første begeistrede besøk, valgte vi også denne restauranten kvelden etter. Men for sikkerhets skyld - husk å bestill et bord, for her kan du fort bli stående i kø uten reservasjon !

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, janegila2015
Anmeldt 30. juni 2019

Dette er en ypperlig plass å spise lunsjbuffet. Utvalget er stort, maten smaker utmerket og servicen er god. Det er alltid masse ledige bord. Spesielt anbefales den gode sushien, samt biff i kokosmelk.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Oeyvind L
Anmeldt 2. april 2019 via mobile enheter

Flott asiatisk buffe med mye å velge imellom. Både kinamat og sushi, alt velsmakende og delikat. I tillegg en liten dessert buffe. Alt til en rimelig penge ,man-tor kun 138,-

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Anneliby

Reisende som så på Restaurant Sanya, så også på

Noerresundby, Ålborg

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Restaurant Sanya? Del dine erfaringer!