“Flott med et unntak”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020

Strålende middag. Jeg tok tre retter, med vinmeny, som var spennende og god. Flink og hyggelig kelner. Vi hadde med to barn og ba om at de kunne dele en pizza. Det var helt umulig. Vi måtte kjøpe to pizzaer og halvparten ble ikke spist. Passe håpløst.

Takk, Christian C

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Familiemiddag på Fellini. Vi hadde lasagne, pizza margherita, vegetarpasta og sjømatpasta. Litt kjedelig innhold i vegetarpastaen. Smakfull og god sjømatpasta, men noen blåskjellbiter i retten trekker ned. Ellers et ypperlig sted for en italiensk aften med bilder fra diverse filmer av Fellini.

Takk, bj_rnp757
Anmeldt 27. februar 2020

vi var en stor familie som skulle bestille mat, besteforeldrene mine ble nektet å dele en rett selvom alle oss andre bestilte mat og drikke. Vi spurte om hvorfor og servitøren var utrolig frekk og svært nedlatende mot hele familien. Forferdelig service og endte opp med at vi dro fra stedet uten mat. Absolutt ikke å anbefale.

Takk, 140fridau
Anmeldt 27. februar 2020

Vi var 17 stykker som hadde booka bord der. Da vi kom dit var det tydelig at de helt ikke ville ha oss der. Alle bestilte mat og drikke, mens 2 eldre mennesker ønsket å dele en pizza. Dette fikk de ABSOLUTT ikke lov til på grunn av politikken deres. De tok fra bestikk, glass, serviett og alt de hadde fordi de ikke ønsket å bestille noe hver for seg. Da vi prøvde å finne en løsning ble de sinte og irriterte og nektet å finne en løsning. Endte med at vi strøk alt vi bestilte og gikk derifra. EKSTREMT dårlig kundeservice og provoserende kelner som tror de har rett til å være nedlatende ovenfor hvem som helst. Anbefaler IKKE å dra hit!

Takk, Embbb5
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og service. Vi var 6 personer og alle var veldig fornøyde med både forrett og hovedrett.

Takk, Vibecke L

Reisende som så på Il Ristorante Fellini, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Il Ristorante Fellini? Del dine erfaringer!