“Nydelig mat!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 27. juli 2020

Nydelig mat og koselig sted! Både pepperbiff og parma pizza smakte utmerket, i tilleg til nydelig dessert.

Takk, 105alidal

Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk anbefalt dette stedet av noen venner og fikk bestilt et bord. Hyggelig intimt lokale. Alle fikk nydelig mat og husets rødvin var også helt ok å drikke. Kan virkelig anbefale dette stedet. Men husk å bestille bord.

Takk, Kyrre F
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks personer som fikk bord ute i en veldig hyggelig bakgård. Vi spiste div.småretter og pizza. Alt smakte helt fortreffelig!! Nydelig trøffel is til dessert! Veldig hyggelig betjening og fantastisk god service! Anbefales!

Takk, lentve
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Il Restorante Fellini to ganger under vårt opphold i Aalborg.
Det er vanskelig å få bord, så det anbefales å bestille på forhånd.
Deilig italiensk atmosfære og hyggelig betjening. Selv om det var mye folk og ganske hektisk, kjentes det lett å få tak i servitørene, som var rundt bordene og veldig oppmerksomme.
Vi spiste pizza og pasta på våre besøk og alle var veldig fornøyd med maten.
En i vårt følge spiser ofte pizza med parmaskinke og denne ble beskrevet som «den beste jeg har smakt».
Il Restorante Fellini har bord både ute og inne, på varme dager vil jeg nok ha et bord ute neste gang, det var ganske varmt inne.
Vi kommer veldig gjerne tilbake!

Takk, gisleaa
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

God mat til svært gode priser! Litt forskjell i størrelse på middagsrettene trekker noe ned, Raviolacci ble man ikke mett av (kun fem pastaputer), mens Tortellinien var svært mettende. Svært mye mat i lakseretten også, pizzaen var normalstørrelse. Hyggelig og oppmerksom betjening, de ordnet bor til oss selv om det egentlig var fullt (ventet litt), og var blide og imøtekommende selv om vi satt helt til se stengte.

Takk, IJDH

Reisende som så på Il Ristorante Fellini, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Il Ristorante Fellini? Del dine erfaringer!