“Fantastisk italiensk opplevelse!”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Helt perfekt opplevelse! Vi kjørte tre-retters, og maten var fantastisk! Servicen var magisk, til tross for at de hadde det svært hektisk. Kommer definitivt tilbake!

Takk, Heidi Langeland H

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært innom denne koselige restauranten flere ganger ! Det er like vellykket om en velger meny eller al a carte! Denne restauranten må prøves

Takk, wenchemeling
Anmeldt 27. juli 2020

Nydelig mat og koselig sted! Både pepperbiff og parma pizza smakte utmerket, i tilleg til nydelig dessert.

Takk, 105alidal
Anmeldt 24. juli 2020

Vi fikk anbefalt dette stedet av noen venner og fikk bestilt et bord. Hyggelig intimt lokale. Alle fikk nydelig mat og husets rødvin var også helt ok å drikke. Kan virkelig anbefale dette stedet. Men husk å bestille bord.

Takk, Kyrre F
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks personer som fikk bord ute i en veldig hyggelig bakgård. Vi spiste div.småretter og pizza. Alt smakte helt fortreffelig!! Nydelig trøffel is til dessert! Veldig hyggelig betjening og fantastisk god service! Anbefales!

Takk, lentve

Reisende som så på Il Ristorante Fellini, så også på

Ålborg, North Jutland
Ålborg, North Jutland

Har du vært i Il Ristorante Fellini? Del dine erfaringer!