“Meget bra”

Kjøkken: Dansk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig gode Danske smørbrød. Hyggelig lokale med festelig billedlig dekor, fra restaurant til toalett. Hyggelig betjening og god atmosfære.

Takk, janolavg2015
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Kære Janolavg2015

Ha en dejlig dag

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelig anbefales. Nydelig mat og drikke. Vi spiste de beste smørbrød med bobler til. Servicen og atmosfæren var helt fantastisk. Vi kommer snart tilbake.

Takk, Lis197

Kære Lis197

Tak for besøget og mange tak for den fine anmeldelse du har lavet. Vi er meget stolte af vores smørrebrød, som i 2017 hjalp os til en nominering til årets frokost restaurant. Så det betyder meget for os, når vi også får ros fra vore gæster. Velkommen til byen, vi glæder os til at se jer igen. Ha en dejlig dag

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig bra. Noe av det beste jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste. Litt dyrt, men noe du vil huske.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, boskaug
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Kære Boskaug.

Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for du havde en god aften til vores DJ og Skaldyrs arrangement. De er et populært arrangement, som vi afholder ca. 4 gange om året. Vi håber vi ser dig igen snart.

Ha en dejlig sommer

Anmeldt 10. april 2018

Vi var 2 venne par som spiste en fem retters middag her i påsken. Alt var helt supert, vi ble tatt i mot med champagne. Fikk så 5 gode retter med passende viner til. Det hele ble en super opplevelse, som vi håper å gjenta ved en senere anledning

Dato for besøk: mars 2018
Takk, nilsnar
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Kære Nilsnar.

Tak for besøget og det flotte ord.

Vi glæder og til at se jer på Mortens Kro igen.

Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Vårt besøk på Mortens Kro var ypperlig. Bra service, og meget god mat. Vi bestilte en oksestek som ble skjert opp foran oss, og deretter servert. Mørt og smakfullt! Vi fikk også flere forretter, gratis i påvente av maten. Super opplevelse :)

Dato for besøk: desember 2017
Takk, karljohans317

Reisende som så på Mortens Kro Restaurant, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Mortens Kro Restaurant? Del dine erfaringer!