“Skuffende ”

Kjøkken: Dansk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Vi har vært på Mortens kro en gang tidligere og hadde en fantastisk god kulinarisk opplevelse. Derfor ville vi unne oss en slik opplevelse igjen i anledning vårt 10 års bryllupsjubileum. Imidlertid var restauranten overfylt av mennesker på julebord. Det gikk ut over opplevelsen og kvaliteten på maten. Dessverre for oss. Vi synes ikke stemningen var god. Det var bare masse støy. Vi kunne ikke høre hva vi prøvde å si til hverandre og maten var ikke imponerende. Pommes fritterne var bløte og da vi klagde fikk vi ny pommes frites etter en god stund, men da var maten forøvrig spist. Vi måtte nemlig vente 1 time før maten kom på bordet, så vi var sultne.

Takk, 550hannel
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hej Hanne L.

Kære Hanne.

Tak for besøget og for din feedback.

Vi gør meget ud af at gøre vores gæster opmærksomme på at en bordreservation i julemåneden er en anden oplevelse end en almindelig aften på Mortens Kro. Huset er fyldt med festglade mennesker, der er Show og DJ. Hvis man ønsker en romantisk oplevelse hos os, så skal man ikke komme på årets mest travle weekend.

I valgte kun at bestille 1 ret, hvilket gør at ventetiden synes lang. Køkkenet skal jo have tid til at stege kødet osv. Det går altid lidt hurtigere hvis man starter med en forret, da de kolde retter tager kortere tid at lave.

I din vurdering på Dinnerbooking giver du os en gennemsnit karakter på 3,4 hvilket ligger over gennemsnittet, men her på tripadvisor giver du os 1 stjerne. Det forstår vi ikke, vi har taget alle forholdsregler inden jeres besøg for at informere jer om hvilket type arrangement i kom til.

Vi er kede af at jeres besøg ikke blev som forventet, det kan vi kun beklage.

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Veldig gode Danske smørbrød. Hyggelig lokale med festelig billedlig dekor, fra restaurant til toalett. Hyggelig betjening og god atmosfære.

Takk, janolavg2015

Kære Janolavg2015

Ha en dejlig dag

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet kan virkelig anbefales. Nydelig mat og drikke. Vi spiste de beste smørbrød med bobler til. Servicen og atmosfæren var helt fantastisk. Vi kommer snart tilbake.

Takk, Lis197

Kære Lis197

Tak for besøget og mange tak for den fine anmeldelse du har lavet. Vi er meget stolte af vores smørrebrød, som i 2017 hjalp os til en nominering til årets frokost restaurant. Så det betyder meget for os, når vi også får ros fra vore gæster. Velkommen til byen, vi glæder os til at se jer igen. Ha en dejlig dag

Anmeldt 6. juni 2018 via mobile enheter

Utrolig bra. Noe av det beste jeg har smakt. Anbefales på det sterkeste. Litt dyrt, men noe du vil huske.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, boskaug
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2018

Kære Boskaug.

Tak for din fine anmeldelse. Vi er glade for du havde en god aften til vores DJ og Skaldyrs arrangement. De er et populært arrangement, som vi afholder ca. 4 gange om året. Vi håber vi ser dig igen snart.

Ha en dejlig sommer

Anmeldt 10. april 2018

Vi var 2 venne par som spiste en fem retters middag her i påsken. Alt var helt supert, vi ble tatt i mot med champagne. Fikk så 5 gode retter med passende viner til. Det hele ble en super opplevelse, som vi håper å gjenta ved en senere anledning

Dato for besøk: mars 2018
Takk, nilsnar
MKOK, Ejer på Mortens Kro Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2018

Kære Nilsnar.

Tak for besøget og det flotte ord.

Vi glæder og til at se jer på Mortens Kro igen.

Reisende som så på Mortens Kro Restaurant, så også på

Ålborg, North Jutland

Har du vært i Mortens Kro Restaurant? Del dine erfaringer!