“Hyggelig betjening ikke så god mat”

Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv)
Få mat levert
Vurdert som nr. 134 av 277 Restauranter i Ålborg
Kjøkken: Grill
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte pepperbøf og min kjæreste bestilte entrecote. Felles for begge kjøttstykkene var at de opplevdes som veldig seige og det var vanskelig å tygge. Peppersausen var ikke så god og bøfen var rå og ikke mellomstekt. Vi spiser nok ikke her igjen dessverre på vår danmarkstur.

Takk, TerjeBerger
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hej TerjeBerger.
Tak for din feedback. Hvis I besøger os en ande gang, er I meget velkommen til at fortælle tjeneren i restauranten, at bøffen ikke er stegt som ønsket. Så vil de lave den om God sommer ☀️Vh. Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Populært, flott kjøtt og lokaler men det trengs nok en viss fornyelse av menyer og tilbehør. Det blir rett å slett kjedelig i forhold til mange av de gode men mindre restauranter i nærheten.

1  Takk, Mortake
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Hej Mortake.
Tak for din feedback, jeg har noteret denne De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Har alltid fått god mat på Jensens bøfhus ! Men dette var en stor skuffelse . Dårlig at vi blei bedt om og finne en nettside og bestille på , er vel normalt av en restaurant og ta bestilling ved bordet . Og nå maten kommer så sier de at vi har bestilt fra feil nettside og spareribs som smaker av ketsjup ........ nei dette holder ikke

Takk, arveu

Hej Arve U.

Jeg er ikke bekendt med hvilken side, der kan bestilles fra med mindre, at det er vores take-away. Hvis du ønsker at komme i dialog med os og restauranten, er du velkommen til at sende din anmeldelse til info@jensens.com. Her vil jeg bede dig om at oplyse dato, restaurant og det betalte beløb. Så vil vi kigge på det. God dag Vh. Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

God mat, og et fint og koselig sted. Vi har vært på restauranten to ganger (lunsj og middag) Den første gangen ble det litt tull, fordi vi ikke fikk bestikk eller servietter. Siden vi bare hadde bestilt mat som ikke krevde bestikk, synes jeg det ikke var så farlig. Den andre gangen var det rask og bra service. Anbefaler

Takk, PPersan123
Jensens-Bofhus, Markedsføring på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2020

Hej PPersan123.
Mange tak for din anbefaling. Den er vi glade for.

Rigtig god dag! De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Middag på Jensens Boefhus er aldrig feil ! Her fikk vi raskt og god service. Maten en fortreffelig og der er også servicen. Du kan sitte ute og inne og en koselig atmosfære. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, steinhugoheske
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Hej Stein
Tusind tak for den rigtigt fine anbefaling Dejligt, at du er glad for at besøge os.
De bedste hilsner fra Katrine/Jensens Bøfhus

Reisende som så på Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv), så også på

Har du vært i Jensens Boefhus Aalborg (Nytorv)? Del dine erfaringer!